NouHet gaat denk ik niet om regelmatig. Je kan blijkbaar niet goed rijden op de manier dat ze zijn afgeleverd, wil je rijden dan moeten ze eruit en dat gaat dus niet zonder beschadiging.
......wil je rijden dan moeten ze eruit en dat gaat dus niet zonder beschadiging.
Je mening mag je hebben, maar hem wat vriendelijker presenteren zou geen kwaad kunnen.Overigens vind ik het nogal een verschil of het een grote of kleine fabrikant is, met weinig ervaring of tientallen jaren ervaringen, met eigen fabriek of afhankelijk van een externe (Chineese) fabriek. En of ze af en toe een Nederlands modelletje maken of een paar mensen die hun best doen gewilde Nederlandse modellen te produceren (zonder vooruit te hoeven betalen!)Mijn meningGroeten Edwin.
En een indicatie vanaf welke boogstraal dat hinderlijk blijkt?
Even een vraag voor @PB Models waar mogelijk meer mensen mee zitten. Ik heb 2 bestellingen ICR uit staan en heb nu voor één van de twee een factuur ontvangen. Is het voor jullie nog handig om de twee bestellingen te bundelen of werken jullie liever de bestellingen een voor een af?
Heeft er ook iemand een foto waar de remslangen er nog op zitten (vastgeplakt) ?
De gaatjes zitten aan de onderkant Jos. Gekoppeld rijden of los, je ziet ze nooit.....En Martijn.....Je knipt of snijdt die dingen af en klaar, dat kan prima zonder iets te beschadigen.Plaatje van pre productie model: