De wielen zien er prima schoon uit. De verkoper zei ook dat de wielen redelijk recentelijk zijn vervangen.Ook zie ik geen krasjes of beschadigingen.
... even bij de plaatselijke bouwmarkt een flesje antivonk halen, anders last de loc zichzelf vast aan de rails.
vonken valt mee.... Maar dit gezien blijf ik bij ATF, werkt prima!Je bent welkom om wat te halen hier
VvKan,Dat dacht ik, ik ben zelf nog maar een beginner met modeltreinen. Maar ik zie zelf geen hele grote krassen.Ik heb besloten om de loc maar als dummy te gebruiken of in de kast te zetten. Ik zal nog proberen om de wielen met wat wasbenzine schoon te maken maar ik denk dat als ik de trein motorisch in orde maak dat ik van dat geld beter een andere Lima 1200 kan kopen want ik zie ze al vanaf 20 euro op marktplaats in prima staat. De kap van deze 1200 loc ziet er aan 1 kant ook niet uit
Dat fliepje (nieuw woord voor condensator) is al weggehaald.Ik denk dat de sleuven tussen de collectorlamellen volgeslibt zijn met koolstof van de borstels.Ik herhaal maar wat anderen al geschreven hebben, haal alles uit elkaar en maak de zaak grondig schoon.