@PBModels, Ik heb een vraag/opmerking m.b.t. onderstaand rijtuig. In het winkelmandje valt mij op dat het artikelnummer niet in lijn ligt met de rest (3113x7). Is nou alleen het artikelnummer verkeerd of hoort dit rijtuig niet bij deze Benelux trein?ICR Benelux B50 84 20-70 408-4Artikelnummer: 311117-1-1
408-4 is een ICR-3 en dus een rijtuig wat in (eerst instantie) in de beneluxdienst werd ingezet.
Aangepast, was een tikfoutje.Hoort gewoon netjes bij de rest van de ICR Benelux rijtuigen.
Voor diegenen die de buurland versie kopen (B + B + A + BKD): je kunt er ook nog een DB bagagerijtuig aan koppelen. Zie onderstaande foto, Boxtel 200883, met loc 1632 richting Venlo waar een DB loc de trein overneemt richting Köln Hbf:
Dat lijkt mij niet, je mist dan de remschijven en vooral de wieleinden waar de stroomafnamebeugel op rust.Benieuwd hoe soepel dat loopt, bij mijn Lima mat.46 moest ik de veertjes die op deze beugels drukken verwijderen omdat de wielen anders gingen slippen maar ik ga ervan uit dat deze veel beter lopen. Ze zien er veel uitgedachter uit in ieder geval.
Wat ik me nog afvraag: zijn de assen makkelijk te verwisselen?Ik rijd namelijk met 088 RP25-wielen, die wil ik er graag onder zetten.Zo te zien zijn het, ten behoeve van stroomafnane, wielen met gedeelde assen.
Misschien is de vraag al gesteld maar werkt de elektronica in het rijtuig ook op pulsbreedte regelaars?