Aangaande de assen is dit ook toegepast op de wadloper?
Ik kan niet anders zeggen dan dat het er allemaal heel erg goed doordacht en gelikt uitziet.
@ YaMoRC: bedankt voor het snelle en uitvoerige antwoord.
Dan ga ik de wielen (laten) afdraaien tot RP25-profiel. Ik ben overtuigd, hier komt straks een Beneluxtrein van PBmodels.
Even een vraag bij de BKD rijtuigen uit tijdperk IV/V. Weet iemand misschien meer over het gebruik van de keuken in de BKD-rijtuigen? Tot wanneer werd die gebruikt? Zo lang ik me kan herinneren (ongeveer vanaf 2000) waren de keukens altijd afgesloten en ongebruikt.Werd de keuken vooral gebruikt als opslag voor de minibar, of werd er ook bijvoorbeeld koffie gezet? Op welke trajecten werd de keuken gebruikt? Alleen in Nederland of ook op de verbindingen richting Keulen en Brussel (Beneluxtrein)?Hoe ging de bevoorrading?Zou helemaal ideaal zijn als iemand nog foto's heeft van het gebruik van de keuken.
Even een vraag bij de BKD rijtuigen uit tijdperk IV/V. Weet iemand misschien meer over het gebruik van de keuken in de BKD-rijtuigen? Tot wanneer werd die gebruikt? Zo lang ik me kan herinneren (ongeveer vanaf 2000) waren de keukens altijd afgesloten en ongebruikt.Werd de keuken vooral gebruikt als opslag voor de minibar, of werd er ook bijvoorbeeld koffie gezet? Op welke trajecten werd de keuken gebruikt? Alleen in Nederland of ook op de verbindingen richting Keulen en Brussel (Beneluxtrein)?Hoe ging de bevoorrading?
Ik heb het idee dat het Tals-kalkwagens zullen worden maar daar zijn niet zoveel varianten van mogelijk als ICR en ICM.
Mijn voorstel aan PB:Graag ook treinstellen uitbrengen zonder motor/tandwielen.Ideaal om achter een loc te hangen met koppelboom/koppelwagen voor afvoer naar een werkplaats,of koppelen met een ander stel. Dan ga ik ze ook aanschaffen.Scheelt ook in prijs .