Leuk die Zilverrail.... die heb ik in der tijd ook nog eens door het land mogen slepen. Waren allemaal BKD's geloof ik.
Zal ik een voorspelling doen, ik denk dat PIKO ICR rijtuigen de ICR rijtuigen van ET en LSM gaat verslaan, PB neem ik niet mee in de glazen bol, die heb ik nog niet gezien, maar de PIKO ICR rijtuigen zijn echt veel belovend, 1 min puntje misschien, de handvat had iets mooier gekund. Maar dat is mijn voorspelling uit mijn ICR glazenbol
BKD rijtuigen hebben zowel tweedelige als driedelige roosters. Beide gevallen gaat het om rijtuig BKD 82-70 921. De bovenste is gemaakt in januari 2005, de onderste in oktober 2005.Beiden zijn eigen foto's
Volgens mij zit er een rare vertekening in de foto. De ramen van het bovenste rijtuig divergeren: naar links lijken ze hoger te worden.
Heb je de foto's gezien van hoe het geel is aangebracht? https://www.piko-shop.de/de/artikel/personenwagen-icr-1.-klasse-ns-iv-36378.htmlEn dan met name de derde foto, beweeg met muis over foto voor details. En op de tweede foto kun je het verschil zien tussen het geel op zij- en kopse kant. Het handvat, tja och...Wel leuk dat Piko "ronde" prijzen hanteert. 58 euro, boem knal!