Bij de buren heeft iemand het goed uitgezocht: http://forum.modelspoorwijzer.net/modelspoor/icr-h0-productie-2022/msg79596/#newDe blauwe baan zit te laag op de ICR-rijtuigen van ExactTrain. En dat is best wel jammer, want het is een mooi model.Bor
De gele band lijkt me te dik
En ook daar denken ze dat er vergeleken wordt met een LSM rijtuig en niet met de grootbedrijffoto's...
Nee Bor, Rick bedoet dat men op MSW denkt dat hier een LSM met ET wordt vergeleken.
Dat lijkt mij ook, als je de gele band boven bedoelt, tussen (dak)grijs en (ramen)blauw.
Nee hoor, de vergelijking is daar tussen een foto van het model van ExactTrain en een foto van een ICR-rijtuig in werkelijkheid.
In bericht 574 haalt dezelfde Rick de LSM wel aan in de vergelijking
Die bedoel ik, al is er bij de revisie wel wat veranderd met de gele en blauwe baan al weet ik niet of dat ook de totale hoogte was.Toevoeging, een vlugge blik levert op dat deze hoogte gelijk was:
Zoals Daan al zegt, het gaat om wat ze daar zeggen over hier en niet over de fotovergelijking daar.
Wat ik naast alle erg fraaie details ook heel erg geslaagd vind aan deze ET ICRmh is de kleur en het matte van het dak. Dat heeft ET echt heel goed getroffen.Jeroen
Dat geneuzel om een paar honderdste mm bevalt me wel, ben benieuwd wie er gaat winnen.
Is het geel wel goed van kleur of is het blauw te ligt ?