ah nee... pfff hoewel dit leuk is voor ons denk ik dat het voor sommige producenten een stuk minder is. ik kan er niks aan doen maar ik heb hier erg gemixte gevoelens bij
Mwah, Ik ben dan zeker raar, maar ik heb nu juist de neiging om iets nederlands te bestellen. Ik heb al een stammetje PB in bestelling staan, puur vanwege de techniek. Maar denk toch erg hard na over een stammetje ET....
Nu lees ik zojuist op Facebook dat Piko ook uitkomt met deze rijtuigen.
Alleen realiseer ik me ook heel goed dat exact train, maar meer nog pb (als startup), zich bij nieuwe ontwikkelingen toch weer even achter de oren zullen krappen of er niet meer leveranciers mee komen. Kortom, wat ons nu een luxe positie geeft kan met hetzelfde gemak remmend gaan werken op nieuwe ontwikkelingen.
Dus als je dan die bronnen kunt vermelden die ICR bij Piko vermelden, heel graag!
Nee hoor Voor het eind van 2022 brengen wij de knaller van het jaar.Dan scheiden we gelijk de kaas van de krenten in de modeltreinwereld.
Citaat van: Bor de Wolf op 02 februari 2022, 21:25:40 PIKO Spielwaren GmbHValerie, bedankt voor de support