Piko brengt trouwens slim, een van de gewildste versies uit, waar LSM en ET met de huidige versies komen.
Persoonlijk vind ik dat een verschil voor vier rijtuigen waarbij ik nog steeds voor de beste kwaliteit wil kiezen en niet perse de beste prijsEn hoe zeer ik Piko (en ET) alles gun, ik gun het een nieuwe Nederlandse fabrikant die zijn nek uitsteekt en risico's neemt ook heel erg, want die gaan vast in de toekomst nog meer moois maken als het ICR project niet een te groot debacle wordt doordat er toevallig vier tegelijk mee komenEr zal best wat irritatie over en weer zijn hierover tussen de fabrikanten, maar niemand zal bewust voor deze situatie gekozen hebben.
Hoe weet je dat? Btw, ET en LSM brengen ook ICR uit. Dus feitelijk gezien klopt je opmerking ook nog geen eens.
Het is gewoon voor alle partijen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.Maar ze moeten door.
Ja, ik heb hier ook een LSM en die is wat mij betreft prima
Weliswaar lijkt dit bizar, maar snappen doe ik het wel een beetje. Er werd, niet in de laatste plaats hier op BNLS, (heel) veel gevraagd naar de ICR reeks. Dat heeft dus een luisterend oor gevonden links en rechts, boven en beneden. De ontwikkelingstijd is vanaf het eerste begin niet bepaald een paar weken. Als je dan al ver bent (en dus al geld hebt geïnvesteerd), draai je dat niet eventjes snel terug wanneer anderen op hetzelfde idee zijn gekomen. Dat alle vier alles kunnen slijten: hoop ik oprecht voor ze, maar dat zie ik wat somber voor ze in.
Nee hoor Voor het eind van 2022 brengen wij de knaller van het jaar.Dan scheiden we gelijk de kaas van de krenten in de modeltreinwereld.