Misschien omdat sommige mensen er een beetje moe van worden? Van steeds dezelfde namen die telkens weer van hun eigen punten willen benadrukken hoe erg het wel niet is, die fout die ze hebben gezien? Die op elk forum of onder elke Facebookpost telkens weer opduiken, alsof ze daar toevallig net voorbij kwamen scrollen? En al hartkloppingen krijgen als iemand anders het niet ziet of vindt dat het allemaal wel meevalt? Misschien zouden die mensen zelf eens moeten kijken in de laatste pagina's van hun bijdrages en zich afvragen, "Wat bereik ik nou eigenlijk met mijn commentaar hier op het forum?"
Nog ff zo doorgaan met (af)zeiken, en er wordt de komende jaren niks meer voor de Nederlandse modelspoor der gemaakt. Kan me inkomen dat die fabrikanten de kritische geluiden eens zat worden. Iedereen doet zijn stinkende best, en het enige wat ze krijgen is commentaar.
Besides: Is wel mooi, dat er meerdere spelers één model uitbrengen... Denk ook aan ieders beurs. Niet iedereen trekt die (astronomische) bedragen van bepaalde fabrikanut. Dan is het mooi, dat er een speler tussen zit, naar jou beurs
Wat bereik ik nou eigenlijk met mijn commentaar hier op het forum?"
Toch wel bijzonder dat drie merken ‘op hun bek gaan’* met kleur problemen van het model;LS Models vanwege het ongespoten geel (kaal geel kunststof)Exacttrain vanwege een te laag geplaatste blauwe baanPiko vanwege pukkeltjes geel én te oranje voor de originele ICR uitvoeringAls ik PB Models was zou de controle op kleur verdriedubbelen * lees: het onderwerp van de kritiek
De spikkels zijn overduidelijk aanwezig en dat vind ik echt zonde.