Ik verwacht voor de bedragen die ik afdraag aan mijn autodealer ook perfectie, maar helaas..
Dat er prullenbakken, toiletten en wandversieringen in zitten die niemand ziet vind ik veel minder boeiend. Dat maakt het alleen maar onnodig prijzig.
Dat er in de uitvoering wel eens wat mis gaat is volgens mij ook een gevolg van goedkoper willen produceren in Azië, wat door afstand en communicatiegebrek regelmatig voorkomt.
Citaat van: André82 op 28 December 2022, 10:13:34Alle merken moeten hier tot het bot afgebrand worden, behalve.... nou vul zelf maar in. Het begint wel heel erg op te vallen. Over de kleur van de Artitec DF en Plan W hoorde je helemaal niemand...Dat viel me ook wel op, maar dat hou je toch, kan je niks aan veranderen
Alle merken moeten hier tot het bot afgebrand worden, behalve.... nou vul zelf maar in. Het begint wel heel erg op te vallen. Over de kleur van de Artitec DF en Plan W hoorde je helemaal niemand...
Zal ik een voorspelling doen, ik denk dat PIKO ICR rijtuigen de ICR rijtuigen van ET en LSM gaat verslaan, PB neem ik niet mee in de glazen bol, die heb ik nog niet gezien, maar de PIKO ICR rijtuigen zijn echt veel belovend, 1 min puntje misschien, de handvat had iets mooier gekund. Maar dat is mijn voorspelling uit mijn ICR glazenbol