Mijn vraag is: Kan je dit spoor ook aansluiten op de Roco z21 digitale controle paneel centrale? (een paneel is echt een schakelpaneel)
vraag2: kan je dit spoor ook aansluiten op spoor met bedding?
Zo ja ben je dan koppelstukjes nodig of niet?
vraag 3: Ik lees dingen over verschillende decoders. Nem 652, Nem 658 en dan nog iets met Plux22. Is dit allemaal werkzaam op de Roco z 21 start?
vraag 4: DC treinen van Piko Roco Trix Brawa werken allemaal op hetzelfde spoor en met de meeste digitale controle panelen?
vraag 5: Hoe kan je zien op een beurs bij bijv 2e hands wagons of deze geschikt zijn voor DC of AC? Afgezien van aan de verkoper vragen maar hoe kan je dat verschil zien?
De wagons begrijp ik nog niet helemaal. Ik weet dat Marklin een ander systeem , maar hoe kan je zien wat voor wielen er onder een wagon zitten? Dus hoe kan je zien of de wielen voor AC zijn of voor DC of is dat met het normale oog zo niet te zien ergens aan?
spoor zonder bedding hebt hoe moet je dat digitaal maken?
sorry moet ook even kijken hoe dat hier werkt hoor dat je tekst van een ander hierin plaatst enz
Geen idee hoelang Analoog nog blijft bestaan al zijn de treinen wel iets goedkoper.
maar als je spoor zonder bedding hebt hoe moet je dat digitaal maken? Moet je dan zelf gaan solderen?