Ik zou de wissels als een geheel behandelen. Aangezien er nooit meer dan een trein tegelijk over die wissels kan rijden kan je die als een wisselstraat beschouwen en ook als zodanig voeden.Mijn voorkeur zou zijn om die ook te detecteren via je ArLoco. Dan kan je in je besturingssoftware dit mee laten nemen. Wil je dat niet dan moet je het voeden vanuit de ringleiding. Maar vergeet dan niet om een diodeschakeling te gebruiken omdat anders je detectie onbetrouwbaar wordt.
Geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag over punt 1 en 2Op basis van de foto heb ik twijfel over de boogstraal na die wissels, of deze groot genoeg is voor je rijdend materieelHet puntstuk is bij deze rails geïsoleerd dus daar hoef je geen rekening mee te houdenJe zou vanaf de voedingsleiding een draad aan de onderkant van de raillassen kunnen solderen, de onderkant van profirails sluiten daar niet helemaal aan daar heb je ruimte voor de draad.Zou wel solderen met de raillas van de rails af, anders loop je het risico dat je de raillas direct mee soldeert aan de rail.Hou je er bij Mardec rekening mee dat je een MOSFET schakelaar oid nodig hebt om de wisselspoel te schakelen zie blz 10 en 11 van de MARDEC handleiding
De stopsectie dient dus voldoende lengte te hebben om de loc tijdig - dus vóór het volgende blok - tot volledige stilstand te laten komen. Bij schaal H0 kan als vuistregel ongeveer 40 cm genomen worden. Wanneer de loc tot stilstand gekomen is, mag deze niet over de blokscheiding (punt B) gereden zijn, want dan houdt hij het volgende blok bezet en kan zelf dus niet verder rijden.
Ik heb zo het idee dat ik geen ruimte heb voor 3 blokken. Misschien is het ook niet nodig om 3 blokken aan te maken. Ik zat te denken aan twee blokken, dus zonder een stukje ongedetecteerd ertussen.