@Jeroen Water,ICM, de eerste tweetjes, de verlengde (tussenrijtuig), de gemoderniseerde?
En de DE2000 is tenminste eenmaal genoemd en die staat ook niet in het lijstje.Opvallend ook dat er alleen Nederlands materieel in dat lijstje lijkt te staan. Voelt toch een beetje als... ja, wie sage ich das jetzt...
Je hebt gelijk, V-IRM ben ik vergeten. Inmiddels toegevoegd.De NS 2000 heb ik toch opgenomen? Dat buitenlands materieel niet meegenomen wordt, heeft er alles mee te maken dat de lijst dan veel te lang wordt om nog bij te houden. Maar als iemand het beter kan, het staat je vrij om de lijst te kopiëren en uit te breiden.Ik ben voornemens om de lijst 1 of 2x per week aan te vullen met de Posts die na de laatste lijst op het forum geplaatst zijn. Ik zeg er wel meteen bij: teveel gezeur over de lijst, dan ga ik weer lekker verder aan Ermehuizen. Mij ook best. Foutjes zoals met de V-IRM uitgesloten, dat soort opmerkingen zijn terecht en werk ik zsm bij.Jeroen
De nieuwe RH bekeken, Nederlands blad... mm... Een DM90? Of is dat te kort? Waar zouden we dit nieuws terugzien, met Neurenberg? Of in de volgende gewone uitgave?