Als ik thuis een kortsluiting veroorzaak dan springt mijn aardlek eruit, kwestie van apparaat loskoppellen van de stroom een aardlek omzetten klaar is Kees Jos.
En nu nog even wachten op iemand die bij de 50018 het verschil tussen kortsluiting en overbelasting kan uitleggen.
Daarvoor moet je kennelijk weten hoe het apparaat is beveiligd.Mij valt wel op dat in de handleiding alleen wordt gesproken over kortsluitbeveiliging.Maar misschien kan Bert op een andere uitgang sluiting maken en kijken wat er gebeurt. Het ding is nu toch al stuk.
Welches Netzteil oder Transformator Nutz ihr für den 50018.Hatte heute leider kein Glück mit dem Decoder hab ihn angeschlossen und in der APP programmiert und sogar schon ein MP5 dran und alles war super und mit einmal ging nichts mehr.Was ich aber nicht verstehe wenn ich Power und Signal zusammen anschließe geht die Zentrale auf Kurzschluss Hat einer einen Plan was da los ist oder was defekt ist??
Is er iemand bereid om een DK50018 open te schroeven en een algemene foto van de printplaat te maken en een paar macro foto's zodat de beschijving op de verschillende ic's leesbaar zijn?
De DK50018 is je eigendom Bert. Je mag hem echt wel openmaken, een foto nemen en hier plaatsen.