Weet nog niet zo goed, met welk merk ik in zee ga. Marklin, Fleischmann, Roco, Lima enz. En moet het gelijkstroom of wisselstroom worden? Wil wel digitaal gaan werken. Ik weet dat ik een besturingseenheid moet hebben; heb al iets gezien van Intellibox Uhlenbroek (lijkt me wel ingewikkeld), DCC protocol, booster en decoder nodig. De decoder zit soms al in de lokomotief.
Van Marklin vind ik de rails niet zo mooi
Heb ook ergens gelezen, dat je heb beste kunt beginnen met een startset, b.v. Roco Multimuis, om alle instellingen te leren
Ook wat is de beste hoogte voor een baan?
Waar b.v. moet ik de besturing plaatsen en de booster.
Ben ook beslist van plan lid te worden van de modelvereniging Serooskerke. Kan er alleen niet zo goed op de site uit wijs of de vereniging gesloten is wegens Covid-19.
Kan iemand me nog inlichten hoe de nummers voor de Roco set moeten zijn..... ik kom er verschillende tegen: 10825, 10814. 10810, en 10820.. Geloof nog wel meer. En de Z12 in het wit, of in het zwart???
Gelijkstroom of wisselstroom daar spreken we eigenlijk niet meer van....
Misschien is dit te moeilijk voor mij. Heb ook ergens gelezen, dat je heb beste kunt beginnen met een startset, b.v. Roco Multimuis, om alle instellingen te leren.