Asterix in Helvetica vind ik altijd een handig richtsnoer in dit soort kwesties....
Nee joh, das één grote stichting van ellendegevuld met kinten, batkamers en braaiers
Het enige irritante is dat samenvalt met Dwars door België. Als Belgëfan kijk ik daar ook graag naar. Maar dat kan ik altijd nog trugkieke.
Nou, en dat is het gekke, de wolf in kwestie zal er niet veel van geproeft hebben.
Word het niet eens tijd dat de discussie word stopgezet of het programma wel of niet modelspoorwaardig is? En dat we gewoon eens dankbaar gaan zijn dat er mensen zijn die ervoor zorgen dat onze hobby eindelijk een miljoenenpubliek krijgt....
Martin, discussie is gezond, elke hobby -of zelfs een groot bedrijf- heeft opmerkingen en kritiek broodnodig.Zonder commentaar van dwarsliggers vindt je de juiste weg niet.
@Martin.Ik zie dat je "discussie is gezond" als motto hebt.Waarom dan stoppen met deze discussie, het gaat toch goed met de business?Misschien een idee om tot tien te tellen voor je op "verzenden" toetst?Keep smiling. Ronald
Maar het ging over een tv programma, zou ik bijna vergeten, maar Martin triggerde gewoon iets bij me