Hoe smaakt dat eigenlijk? Grootmoeder.
Dan over het artikel in Railmagazine. Als het is nagelezen door het productieteam van het programma zoals jij zegt, waarom is dan simpelweg niet geschrapt dat de schrijver van het artikel bij de finale aanwezig was? Zou er gestaan hebben dat hij bij de opnames (meer algemeen) aanwezig is geweest, dan was er niets aan de hand. Nu leidt het artikel toch tot verwarring en ik moet nog zien dat team X, Y en Z (ik noem bewust geen kleuren om het niet te verpesten voor wie het artikel niet gelezen heeft) echt niet tot de finalisten horen. Met name team X en Y acht ik beslist kansrijk voor de finale.
Ik was ook niet bij de opnames en vond het ook leuk
Ik heb laatst een marathon gelopen, mijn tijd was tussen de 3uur en 30 uur.Of bedoelen ze dat er 1.8 milj hebben ingeschakeld en na een paar minuten hebben 900.000 kijkers afgehaakt omdat ze het geen moer aan vonden??
Een hele minuut?Dan zitten er ook nogal bij die alleen maar het volgende programma willen zien en alvast naar de juiste zender schakelen. Hier ook, want mijn vrouw kijkt graag naar dat nieuwe programma van Matthijs van Nieuwkerk.