Normaal gesproken ben ik geen fan van schaal 1 en schaal 0. Meestal zijn die banen erg kaal, geen ballast, geen afwerking, weinig detail. Wim K
Dit is een hele mooie zwitserse treinbaan met o.a. de Bitschtalbrucke.Zijn er mensen die foto's hebben gemaakt?Graag er een paar op het forum zetten, ik kan helaas niet naar Utrecht komen.
Weet iemand welke Nederlandse module baan te zien is op de 3e foto van Koos de Jong? (Reactie #121)
Bovendien stond het vaak vrij dik met mensen die allemaal foto's wilden maken.
Een klein verslagje met iphone kiekjes van mijn ervaringen met Eurospoor 2021. Voor mij de eerste beurs in lange tijd en dit keer passend in de agenda.Ging er heen voor inspiratie, heb geen foto's van alles gemaakt.4: Omzetting van verkeer bij een kolenmijn. Deze baan was in Marklin c-rail uitgevoerd, maar toch een zeer vloeiend spoorverloop en mooie ballast gebruikt aan de buitenkant van de bedding. Vergelijk de c-rail op deze baan maar eens met die van de lokloods hierboven. Heb nog nagevraagd welke ballast hier gebruikt is, maar daar kon de vriendelijke medewerker van deze vereniging die er bij stond met helaas geen passend antwoord geven. Men heeft hier een tijd gezocht naar een goede mix, dat wist hij wel.Jelmer
Als ik op de plattegrond kijk t.o.v. het zichtbare Belgard, zou dat Het Bleije Baantje moeten zijn. Niets over te vinden op het internet. Ik heb hier verder ook geen foto's gezien nog.