Dat lijkt me weinig nut hebben voor de zichtbaarheid op overwegen, voor baanwerkers en ander spoorpersoneel dat binnen het profiel van vrije ruimte komt.
nee, dat gaat niks uit maken. ik heb in mijn studietijd wat bijverdiend door op de vrachtauto te rijden. zo reed ik op een bepaald moment voor sita bfi. deze hadden van die mooie knalgele containerwagens waar ik mee reed. op een gegeven moment stond ik stil voor het stoplicht en ik zie in mijn spiegel een auto uit een zijstraat komen, stoppen naast mijn auto.. om vervolgens er vol tegen aan te rijden.. toen ik uit stapte met zo'n blik van "wat doe jij nou?" zij die mevrouw doodleuk: ik had u niet gezien! en dat terwijl ik voor haar neus op een meter of 2 stil stond en zij ook... ik snap het tot op de dag van vandaag niet
En iedere nieuwe kleurvariant brengt een model weer wat dichterbij.
Het is overal niet mogelijk om een overweg op te heffen en er een tunnel of viadukt voor terug te plaatsen . Geen ruimte voor de op af ritten . Riviertjes en kanalen spelen ook een rol daarbij indien die vlakbij zijn een niet omgelegd kunnen worden ivm bestaande bebouwing . Laat die koppen maar geel worden . Beter iets dan niets .
Ben ik het niet mee eens. Het is in genoeg situaties wel degelijk mogelijk het aan te pakken.