Zoals al eerder was vermeld, ligt de Meidoornhal een beetje apart terwijl daar wel hele mooie banen liggen. Jammer dat die een beetje weg gestopt om het hoekje verstopt lagen.
Ik weet niet wat voor beeld je hebt van shows in Engeland. Maar ik ben 3 keer in Chatham geweest en daar was de verhouding steeds ongeveer 30 spoorbanen en 60 stands met handel. Ik vind die handel wel een aanwinst. Er is indertijd veel kritiek geweest op de formule van Eurospoor, maar je ziet dat die formule steeds vaker gekopiëerd wordt. Dus blijkbaar is die formule zo slecht nog niet.
wat is immers de toegevoegde waarde van rail als het blijkbaar een kopie moet zijn van de tweemaandelijkse ruilbeurs in Houten?Verbijsterde groeten, Sicco
Wellicht had ik van te voren beter moeten weten, in de hal van houten, samen met de houten organisator. 1+1=2, maar ergens had ik toch nog hoop. Jammer. Zou het "houten +" hebben geheten, dan had ik er met andere ogen naar gekeken wellicht, maar als "rail" vond ik het een zeper. Dit was voor mij geen rail. Voor mij nooit meer.