Ik heb nooit begrepen waarom de aanwezigheid van "beunhandel" een belemmering moet zijn voor de grote jongens om te komen. Ze zijn toch niet bang voor de kleine jongens?
Ik denk trouwens dat importeurs (net als banen) gratis op een beurs zouden mogen staan. Dit trekt namelijk bezoekers, en het zorgt voor meer allure voor het evenement.
Trouwens, het bedrag valt wel mee. Om tijdens Eurospoor in de hal van 'de marktkraampjes' te staan, kost 33% procent minder dan in de hal met de banen, winkeliers, importeurs.Is misschien een groot bedrag maar voor de grote jongens maakt dat niet uit (die 200 euro kunnen ze wel missen..)
8 vierkante meter (4 bij 2) kost qua huur 577 euro. Wat ik dan wel weer krom vind, is dat je over alles ook nog BTW moet betalen. Zelfs over de stoelen moet je BTW betalen. Ik kreeg trouwens meteen al 20% korting aangeboden, dus de BTW eraf.
. Wat ik dan wel weer krom vind, is dat je over alles ook nog BTW moet betalen. Zelfs over de stoelen moet je BTW betalen. Ik kreeg trouwens meteen al 20% korting aangeboden, dus de BTW eraf.
Maar die 2000 lijkt me toch wat overdreven, maar als het daadwerkelijk zo is, en je maakt ook nog winst, dan weet ik zeker dat ik ook op Eurospoor sta!
Maarten,maak jij ook nog winst op je producten ten tijde van Eurospoor?Als ik bovenstaande lijst lees dan vraag ik me af of dat zo is.Krijg de indruk dat je het nu iets te zwaar schetst.