kortom, het befaamde polderen. Tja, dat maakt dat er echt niets bereikt wordt.Maar das offtopic.
Het Nederlandse METRO-net ligt stil. Treinen? pffff hier niet dus.Inmiddels wel bevroren tenen na het wachten op de METRO die maar niet komt.
Maar dat kan allemaal niet meer in de huidige door bureaucratie en parasieten managers verziekte maatschappij!
Nee, ook met wind,regen geeft helaas het OV er gelijk de brui aan en ik begrijp dat jij dat als lid van die gele club dat zeiken vindt. Alleen als ze niet willen moet je gewoon zeggen ,dat vervoeren niet meer de basis is van de zaak maar het exploiteren van vastgoed. Kunnen we mooi asfalt leggen en zo het eigen autogebruik weer opvijzelen. Het is jammer maar zodra het weer tegenzit laat NS/ProRail haar klanten gewoon in de kou staan.
ik rijd overigens nooit weer met de trein nadat ik 2x in een week meer dan 4 uur onderweg was van Maarssen naar Amsterdam cs en dat midden in de zomer.ov in Nederland is gewoon zeer slecht.ns maakt bv zeer slechte keuzes kijk maar naar de fyra bah bah wat een blunder ze waren notabene er voor gewaarschuwd door diverse instanties.
Ik ben nu 57 jaar, maar sneeuw als het afgelopen etmaal kan ik me niet herinneren. Het heeft hier 30 uur soort van gesneeuwd. Nou ja, 30 uur kwam er een vaag soort poeder uit de lucht. Alles bij elkaar genoeg voor een laag van misschien 20 cm. Maar er zijn hier nauwelijks sneeuwpoppen gemaakt of sneeuwballen gegooid.
Uursdienst Rtd - Gn/Lw? Als je 200km/u rijdt wel misschien.
hier in nederland kunnen ze nog heel wat leren van het ov in rusland. ook in de zomer .afstand van maastricht tot eemshaven doe je hier bijna 8 uur over daar 2,5 uur!!!!!.swinters rijd daar gewoon alles ook bij -40 en veel sneeuw.als hier 1 vlokje valt ligt het hele ov plat leve het ov.
Zou je maar gebeuren, je strandt tussen Lelystad en Almere-Oostvaarders met de trein. Ben benieuwd of jij weet hoe lang het duurt voordat deze mensen uit de trein zijn en er hulpdiensten aanwezig zijn.
Hé ja, laten we alle managementlagen eruit gooien en met zelfsturende teams beginnen. Dan is het opgelost....