Maar zoals hierboven gevraagd: is er al sprake van een andere aansturing/draaischijfdecoder ?
En is dit decoder afhankelijk ? Nee.
Wat bedoel je met: "gebaseerd op keerlussen die al aanwezig zijn ?
Ik ben verder op internet gaan kijken en voel wel wat voor de aansturing met een dr5052 van Digikeijs. En zoals Roelco aangeeft is het m.i. dan niet nodig om een keerlusmodule toe te passen (toch ). Ik houd nu het volgende principe aan om alle sporen volledig te scheiden: conform blz 39 of 42 van de handleiding (https://support.digikeijs.com/hc/nl/articles/360001793577-DR5052-Handleidingen-Downloads)De aansluitsporen van hierboven worden 'gewoon' aangesloten op het basisspoor en vervolgens dan bij de draaischijf volledig gescheiden.
Hallo,Mijn nieuwste voornemen is het integreren van een FL6152 draaischijf in een verder digitale baan. Ik rijd rocrail i.c.m. een IBII.Ik ben reeds begonnen met de verbindingssporen van en naar het station, maar heb hierbij de volgende vraag.Het gaat om de blauw weergegeven aansluitsporen die in principe aangesloten zijn op het omtrekkende rode hoofdspoor.De bedrading is dus volgens de groen aangegeven plus en min. Van de blauwe sporen zou dan in principe de paarse plus en min logisch zijn.Ik weet echter (nog) niet hoe de elektrische scheiding is van sporen rondom de draaischijf.Vanuit de draaischijf gezien zou je namelijk ook de gele plus en min kunnen aanhouden..Moet hierin nog een extra volledige elektrische scheiding worden opgenomen?Of wordt de brug gezien als de elektrische scheiding en wordt dit door de decoder geregeld (kortssluitmechanisme)?Is dit bijvoorbeeld decoder afhankelijk?Wie helpt me op weg Groet,Erik