Je kan nog eens een registercleaner proberen (zoals CCleaner) proberen
Kijk/vraag het anders ook eens op het ESU forum.
Probeer dit eens, het programma lokprogrammer volledig verwijderen, pc terug opstarten, en dan de laatste versie van de lokprogrammer installeren.
# RonaldCC en Spybot er overheen gehaald alle problemen verwijderd, helaas zonder resultaat. Na opschonen en/of verwijderen ESU software via Apps verwijderen, zie ik wel dat er een Hkey vermelding van de 5.0.11 ESU versie in blijft stan. Wat zal er gebeuren als ik die regel "delete"? Na CCleaner gedraaid te hebben kreeg ik de PC ook niet in 1x aan de gang, advies was een herstel poging maar probeerde eerst nog maar even "Doorgaan naar Windows10" en gelukkig deed ie het weer....
Nogmaals, ik zou eerst voor systeemherstel gaan. Windows 10 helemaal opnieuw installeren is wel erg rigide, en kan in het uiterste geval altijd nog, of bedoelde je dat niet Ronald?
Nee, systeemherstel is leuk om het "tijdelijk" weer werkend te krijgen. Je moet daarna het probleem oplossen
Of eerst op een andere computer proberen.
Dan helpt vaak het programma bewust op een andere plaats (andere map bijvoorbeeld) opnieuw te installeren
Ik zou gewoon eens een schijfcontrole uitvoeren.
Ga in het nieuwe jaar de PC maar eens een goede hardware update geven met wat nieuwe onderdelen, hij draait inmiddels alweer zowat een jaar of 8 en ik heb alleen het moederbord (Asus Z87) een keer geup dated en vorig jaar juni een nieuwe SSD "C" schijf geplaatst .
een volledig nieuwe installatie vanaf de site van ESU uitgevoerd