(Kijk, als je nou op een originele manier er een draai aan geeft dan is het misschien weer een keertje leuk. Ik was luid aan het lachen toen Floris z'n BR45 verpakking toonde, om eerlijk te zijn... )
2 kijken er al geruime tijd mee.
Het voelt voor mij (!) dat je dingen niet meer mag zeggen, omdat iemand er aanstoot aan neemt. Het eerste dat ook bijna altijd geroepen word, is verbieden!...Dat voelt als monddood maken en dat is niet iets dat je moet willen denk ik. ...je ergens aan storen is geen argument. Als dat wel een argument is, dan kan het forum wel dicht....Maar we moeten eens af van "ik stoor me er aan, dus stoppen."
en voor een groot deel gewoon hier, maar dan inmiddels knap ballorig in plaats van constructief.
Martijn,ik heb het over zijn algemeenheid en ik heb het geprobeerd bij mijn gevoel te houden. Ik frame helemaal niks hier en ik zeg al helemaal niet dat hier alles lukraak verboden word. Nu leg je me woorden in de mond die ik niet gebruikt heb. Vind ik niet netjes. Volgens mij geef ik juist aan dat de mods goed werk doen daar in. Ik ben hier volgens mij ook niet de enige in, dus het is mij nu even onduidelijk waarom je mij er nu uit pikt....Je zoekt nu zelf het uiterste op dat er niets deugd. Heb ik nergens gezegd. Wederom leg je me woorden in de mond. Zoek nu eens het midden op, iets dat je normaal gesproken goed af gaat.Gr.Edsko
In ieder geval is mij net verboden nog over een houtnerf te praten en te posten.Dus...het verbod is er al.