Midden zoeken: mooi. Maar waar ligt dat midden in dit geval? Er was wel vaker aangegeven dat de houtnerf-grap inmiddels een baard had. Werd daarna het midden opgezocht en de frequentie aangepast? Nee, er werd star doorgegaan. "Er moest niet over gezeurd worden." Dus: alleen het ene uiterste van het spectrum was toegestaan. En dat lijkt nu nog het enige toegestane uiterste. Dan is "rekening houden" en "midden zoeken" wat lastig. Tenzij je ermee bedoelt dat iedereen zich aan jouw kant van het spectrum dient te bevinden.Houtnerf verbieden: nee hoor, open gerust een draadje waar heerlijk over houtnerven wordt gepraat. Misschien op het stationsplein, maar goed.'t Is alleen dat de off-topic zaken uit het aanwinstendraadje weg moeten. Om daar nou zo over te gaan janken... In de forumregels staat wèl dat iedereen zich met off-topic in moet houden en er staat niet dat je een basisrecht hebt op het off-topic ellenlang herhalen van een grap.Oh, en je nieuwe aanwinsten mogen net zo goed op een houten keukentafel, op de grond, in het gras of op de rug van je geit gefotografeerd worden.Er zijn zat zaken hier op het forum waar veel mensen zich aan ergeren en waarover er veel meldingen binnenkomen en die er toch gewoon lekker blijven staan. Reinout
Edsko Ik snap niet zo goed waarom je zo graag wil framen dat hier van alles lukraak verboden wordt als iemand ergens over klaagt. Ik durf zelfs te zeggen dat maar een paar procent van dingen waarover geklaagd wordt iets mee wordt gedaan. De rest krijgt keurig sen antwoord dat ze vooral verder moeten kijken op ons mooie forum. Iedereen bevestigt dat ook (het ging zo lekker). Maar nu wordt er één keer op de rem getrapt en dan is het hek van de dam en deugt er niets?
Ik vindt d/t fouten irritant.
... of op de rug van je geit gefotografeerd worden....
2 kijken er al geruime tijd mee.