Maakt niet uit wat voor decoder er toegepast wordt.Maximum snelheid en de rijgrafiek aan elkaar gelijk maken evenals de optrek en remvertraging.En dan niet de CV waarden gelijk aan elkaar maken, maar de daadwerkelijke snelheid op de baan
Als je met de motorloze stellen gekoppeld rijd heb je alleen een rijdecoder nodig, de verlichting van de motorloze stellen blijft toch uit.Eventueel kan je ook de motor uit de plan v loskoppelen, de tandwielen van de Assen halen en de plux functiedecoder uit de motorloze bak van de plan t halen en deze in de plan v plaatsen, dan heb je helemaal geen extra decoders nodig en hoef je ookniks op elkaar af te stemmen.Bij normale hellingen is de plan t sterk genoeg voor 2 extra bakken.
1. Nee, want wordt aangestuurd door de locdecoder.2. Geen idee.3. Hangt van de decoder af. Ik heb ernstige twijfels of de aandrijving van de plan t een zesdelig geheel wel trekt. De motorbak van de plan v blijft ook zonder motor een zwaar ding.Hier zijn plan t en plan v prima te combineren met ieder hun eigen Lokpilot die identiek zijn ingesteld. Behalve de rijrichting, want ik koppel de motorbakken.