Welke aanpassingen moest je allemaal doen voor de jaren 50 uitvoering? Overigens zit ik er aan te denken om diverse tussen wanden niet in de kap maar op het chassis te solderen, zodat een en ander makkelijker af te werken is. Die smalle openingen lijken mij lastig te spuiten. Dan monteer ik alleen de korte dwarswanden in de kap zodat de buitenwanden mooi recht en haaks blijven. Een klein kiertje tussen twee binnenwanden ga je niet zo snel zien van buitenaf. Hoe is jouw ervaring hiermee?Ik zit ook nog met het idee te spelen om het dak demontabel te houden met een paar magneten. Zo kan je het interieur bewonderen
Wie is de "fabrikant" van de kit?
Ik ben ook wel benieuwd waar dit kit vandaan komt.
Jaaa, ik lees nog mee. Soms. Je hebt weer een klassebak afgeleverd Stephan! We hebben het over enkele details gehad tijdens OntraXS! ik weet ze niet allemaal meer, sterker, nog maar een en dat was het spanwerk. Omdat ik twijfelde aan je redenatie, die je hier weer herhaalt, heb ik het tijdens die OntraXS! even met Arjen gecheckt en het spanwerk zit zoals ik bedoeld heb, goed. Het deksel voor de accubak is namelijk niet scharnierend, wat logisch zou lijken, maar een los uitneembaar deksel. Ik weet niet meer bij welk rijtuig, maar hij heeft het ter plekke bij een van de rijtuigen in het NSM aangewezen.Mooie toevoegingen van die deurbediening en engelse draaistellen. Kon je die gemakkelijk kwijt onder de bak? (ik weet niet hoe MK de bevestiging bedoeld heeft?)En inderdaad, ik heb geen etsplaten meer van deze wagen.