Weet ik heel zeker. Daarom verbaasde mij het ook zo..
Er rijd op dit moment ook weer een DDAR 7300 rond, 1700+Bv+ABv+Bvk die kan je ook nog tegen komen.
Het lijkt me erg sterk hoor. In de eerste plaats is een extra loc er slechts met hangen en wurgen tussenin te krijgen (want een normale 1700 heeft geen automatische koppeling, en moet dus met de schroefkoppeling worden vastgemaakt, waar je maar amper ruimte voor hebt omdat er een mega-BSI-koppeling in de weg zit), in de tweede plaats zou je dan al met stuurstroomkabels moeten gaan werken om het zootje werkend te krijgen, in de derde plaats heb je volgens mij met keren een probleem als er inderdaad een stam defect is. En ik zie geen reden waarom ze dit als proef zo in elkaar zouden meubelen.Kortom, zolang er geen foto of daadwerkelijke stamnummers zijn kan ik het eigenlijk niet geloven, en hou ik het toch op een 7400+7800, in enigerlei volgorde. Ik heb ook weleens scheel gekeken naar die stammen, en dan blijkt er toch ergens een stuurstand in plaats van tweede mDDM te zitten...