Ook waar. Maar ik probeer maar aan te geven dat 14 uur reizen niet een erg aantrekkelijk alternatief is om mensen uit het vliegtuig te krijgen. Ik moet nog zien dat dagelijks 500 man/vrouw in die trein naar Wenen gaat zitten te liggen.
Het is toch van de zotte dat een in Duitsland beproefd spoorvoertuig in al die andere landjes nogmaals dezelfde testjes moet afleggen.
Ik vraag me af wat die dure nachttrein zo aantrekkelijk maakt (behalve dan voor de treinfanaten). Je zit er 14 uur in terwijl je vanuit Rotterdam in 110 minuten naar Wenen kunt vliegen voor €52 incl. retourvlucht. Gr, Ben.
Maar ik probeer maar aan te geven dat 14 uur reizen niet een erg aantrekkelijk alternatief is om mensen uit het vliegtuig te krijgen. Ik moet nog zien dat dagelijks 500 man/vrouw in die trein naar Wenen gaat zitten te liggen.
Maar als deze nachttrein gaat rijden en voor de genoemde prijzen ga ik ook met de trein vanaf Amsterdam naar Wenen. Leuk voor een weekje of lang weekend.