Hallo Daniel,We kregen deze melding over jouw draadje: "Goedemorgen, Over deze topic is gisteren klaarblijkelijk de 'bezem' gehaald en het één en ander in het persoonlijk levensverhaal van de heer Caso verwijdert."Ik heb alle verwijderde bijdragen nagezien, en het moderatielog doorlopen tot en met de 25e, maar er is door ons geen actie geweest. Dus bij ons is onduidelijk wat je bedoelt, wil je het even in een Pb aan één van de mods toelichten?In principe modereren we niet in 'eigen' draadjes (zoals deze), tenzij de algemene regels van het forum worden overschreden. Maar dat is hier zeker niet het geval geweest.Wel één ding (alhoewel hier niet van toepassing): vrijheid van meningsuiting geldt voor de relatie burger-overheid, en niet op forums, etc.Vriendelijke groet,Bert van Gelder
Daniel,Misschien was het een actie van Magoo of Wallet? Anyway, ik voel me verantwoordelijk omdat ik over dat roken begon. Sorry daarvoor. Wordt niet boos en loop niet weg. Er is vast een logische verklaring voor. Hang on there Daniel, we all love you,Albert