Waarom staat dit draadje in Beurzen en niet in Het Stationsplein
Hallo,Ik ben geborgen in 1967 heb dus de oorlog totaal niet meegemaakt. Maar door dat mijn interesse van mijn andere hobby namelijk operatie Market Garden heb ik in diverse jaren dat ik bij de Herdenking was van de slag om Arnhem met diverse Engelse veteranen gesproken. Zij waren heel stellig qua mening allemaal zouden ze het zo weer over nieuw doen als weer zo iets als WO II zou plaats vinden. Wat er allemaal gebeurt is in WO II mag nooit vergeten worden het is juist erg belangrijk om daar op 4 mei en 5 mei bij stil te blijven staan ook al is het dit jaar in 17 september precies 75 jaar geleden dat operatie Market Garden begon wat dan ook grootste herdacht gaat worden in de provincie's Gelderland /Brabant en Limburg. Bovendien reed niet iedereen direct na WO II in Duitse auto's Pon voerde pas in 1947 de eerste VW kever in. De meeste auto's die in de eerste jaren in Nederland verkocht werden waren Engelse of franse auto's de meesten moesten niks hebben van Duitse auto's zo als Opel VW /Mercedes hier kwam geleidelijk verandering zo beetje vanaf 1952. Vrachtauto's die in de eerste jaren na de oorlog gebruikt werden waren vaak GMC /Ford Amerika / Ford Canadese Chevrolet trucks of Dodge D30 en D60 type / Engelse Bedford QL of OY/ Austin /AEC Trucks waren volop te koop bij grote leger dumps zo als in Delen.Eigenlijk zag je pas begin jaren 60 steeds meer Duitse automerken in het straat beeld verschijnen. Japanse auto's pas zo beetje half jaren 70 dat lag in Nederland erg gevoelig om zo Mazda of Datsun aan te schaffentot zo ver mijn reactie hier opgr bernard
Ik vind een realistisch gebouwde tp 2 baan gesitueerd in Snorremansland prima....Maar een vernietigingskamp nabouwen tot in detail? Zo iemand mag je van mij zo met baan en al terugschoppen naar zn zolder...Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
Ik vind een realistisch gebouwde tp 2 baan gesitueerd in Snorremansland prima....Maar een vernietigingskamp nabouwen tot in detail? Zo iemand mag je van mij zo met baan en al terugschoppen naar zn zolder...