Wie, wat, waar, bevestigd aan jullie dat het OMGESPOTEN bestaande koplopers zijn!!!!?
Als wat Henk zegt, waar is, en ik heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen, dan vind ik het een op zijn zachts gezegd diep triest verhaal van Marklin, zeker in gedachten genomen dat ze ruimschoots volle bak vragen, 399 euro voor het desbetreffende stel.
De Olypische koploper schijnt volgens mensen op 3-rail al klaar te liggen in de fabriek in China, maar marklin kan deze niet betalen. Anderen zeggen dat ze de rechten niet hebben, maar dat lijkt me sterk.
Of je gek bent, mag je zelf weten, maar als je wil weten hoe de oude nummers zijn weggehaald en ook welke oude nummers zijn weggehaald, dan moet je in de winkel eens op je gemak gaan kijken. De stelnummers zijn zichtbaar weggeborsteld en daarna zijn er nieuwe nummers overheen gegaan. En als je heel goed kijkt, dan kun je de kleine baknummers lezen en dan blijkt daar nog gewoon 4221 in te zijn verwerkt.Maar ik begin te denken dat je het nog niet zal geloven als je het met je eigen ogen hebt gezien. Ook goed.