Het zal de roep van velen versterken om MaTrix modellen zonder sounddecoder uit te leveren, dan kan er tenminste €150 - €180 van de UVP prijs af zoals je dat ook ziet bij andere merken.
Maarja, die sound... Vraag me toch af waarom Märklin dat niet even checkt voordat de modellen naar buiten gaan. Het opbouwen klinkt top, maar dat hoort bij mijn weten alleen bij de gemoderniseerde. Bij de originele was het een motorgenerator, nu is het de boordnetomvormer (die je ook hoort). Zelfde geldt voor de sluitfluit, die hebben alleen de gemoderniseerde.Ik heb Märklin (productmanager) gevraagd waarom er onjuiste geluiden zijn geplaatst, antwoord volgt...
Wilfried,Je reageert een beetje op je *** getrapt. Heb jij Marklin voorzien van de "juiste" soundfile soms?
Reageren vanaf je vakantie adres is niet de beste methode..PB Models heeft het chopper en weerstand geluid weten veilig te stellenDe motorgenerator is eruit gegaan na ombouw ICMmDaarin heeft Rode Duivel een punt.GroetenChris.
Deze opmerking is volledig voor jouw rekening en mist iedere grond.
Ook dat is weer een conclusie die volledig voor jouw rekening is, die iedere grond mist. Voordat je een vraag gaat stellen, dien je eerst een analyse uit te voeren naar de omstandigheden. Daniel-NS schiet simpelweg uit de losse pols vragen richting Product management. Had hij eerst een aantal fundamentele vragen gesteld aan zichzelf, dan had hij deze actie achterwege kunnen laten. Vandaar mijn opmerking dat zijn vraag een retorische is.