Ben ik gefrusteerd.....valt best mee maar dat zinloze afbranden van alles wat niet 1:87 is (zeker wanneer met MaTrix is) wordt ik ondertussen doormoe van, zeker wanneer ze menen uit naam van heel modelsporend Nederland te spreken.Groetjes Ronald (zal hier ongetwijfeld ook wel weer over afgebrand worden....)
En mag dat wel een model van een andere merk showen?Zoals die gepimpte lima en die fleischmann 1600?
Dat gezemel altijd over 1:87 , 1:93 , 1:100 Er is hier een groep 1:87 puritisten die denken dat ze voor heel modelsporend Nederland praten en sterk van mening zijn dat alles wat geen 1:87 is niet meer aan de huidige standaard voldoet.Elk model wat er maar uit komt van wel merk dan ook wordt daar keer op keer op afgezeken. Dat is iets waar ik af en toe doodmoe van wordt.[knip]Ben ik gefrusteerd.....valt best mee maar dat zinloze afbranden van alles wat niet 1:87 is (zeker wanneer met MaTrix is) wordt ik ondertussen doormoe van, zeker wanneer ze menen uit naam van heel modelsporend Nederland te spreken.Groetjes Ronald (zal hier ongetwijfeld ook wel weer over afgebrand worden....)
Maar? Hebben we al niet veel vaker gezien dat de eerste demonstratiemodellen 'afwijkingen' vertoonden die niet in de productiemodellen te zien waren?
Hoe zit het trouwens met de koppelingen?