Doel:€250.00
Donaties:€128.00

Per saldo:€-122.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 16-04-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

La Fabrique (1:87, 0,16m2) door tothebeach
Vandaag om 20:02:10
Einde Koemo ballast ??? door Willem1951
Vandaag om 20:00:23
Cranicher Altbahn door Arjen52
Vandaag om 19:47:50
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door Hans van de Burgt
Vandaag om 19:41:34
Decals voor een Roco 64892 DSG Speisewagen door grossraumwagen
Vandaag om 19:37:41
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²) door NS264
Vandaag om 19:30:31
Van Biervliet/B Models 2019, nieuws van de fabrikant door Sicco Dierdorp
Vandaag om 18:55:04
Aachenau West door MichielB
Vandaag om 18:48:39
Jeugdsentiment (show je oude treintjes) door thonis
Vandaag om 18:36:00
US diorama in H0 door defender
Vandaag om 18:15:00
Openen Lima Hondekop door Mispoes
Vandaag om 17:59:32
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door Ben
Vandaag om 17:53:38
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Daan!
Vandaag om 16:44:54
Haandrecht materieel door AB 7216
Vandaag om 16:41:36
LS Models 2024 door Daan!
Vandaag om 16:34:44
IC-trein naar Berlijn in model, welke rijtuigen? door LMX
Vandaag om 16:34:44
Piko 2200 (52686)+ uhlenbrock 76420(?) door Ben
Vandaag om 16:14:12
Een stukje Odsherreds Jernbane (OHJ) door sdz1976
Vandaag om 16:08:42
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
Vandaag om 15:56:35
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door dh3201
Vandaag om 15:30:48
ACME 2024 met NS ICNG! door Daan!
Vandaag om 14:09:36
"Nederlandse" modellen door ArjanB
Vandaag om 14:07:20
Stationsplein Baden Baden door Dion
Vandaag om 10:52:24
Oude metalen trafo's gebruiken....... door Klaas Zondervan
Vandaag om 10:02:44
25 jaar geleden door Willem1951
Vandaag om 09:43:30
Baan in Los Angeles door Jelmer
Vandaag om 08:56:38
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 08:55:03
Bouw van materieel 40 treinstellen door Jelmer
Vandaag om 08:48:06
NS 8400 van Werps door Huup
18 april 2024, 23:17:50
EifelBurgenBahn door Reinout van Rees
18 april 2024, 23:17:45
  

Auteur Topic: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?  (gelezen 2817 keer)

Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Gepost op: 09 augustus 2006, 16:49:41 »
Hallo Allemaal,

vorige week begaf mijn intellibox, vrijwel meteen na het updaten van de software. Nu heb ik sinds die tijd wel 3 emailtjes de deur uitgedaan betreffende dit voorval met de vraag waar ik de unit naar toe kan sturen voor reparatie, en tot nog toe niets vernomen.

Ik dacht in deze tijd van email gaat dat wel snel, en kijkend naar hun website, waar staat vermeld dat ze een service tel. nummer  EN email hebben, dacht ik dat het wel binnen een week wat te horen. Mischien is mijn engelstalige email wel een probleem (maar ja mail uit de States  :P)


Iemand anders ervaring met de servicedesk (vooral email dus) van Uhlenbrock ?

groetjes,

Patrick Sieders
Nashville TN USA

Patrick Sieders Nashville TN USA

Davy

  • Gast
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2006, 17:53:37 »
Het zal echt allemaal wel goed komen. Alleen het kost wel tijd. Geduld is een schone zaak.

En problemen met het updaten van je IB je bent niet de enige, bij vele gaat het mis.

1 tip alleen updaten wanneer je er niet onder uit kan. Dat wil zeggen je hebt het nodig de meerwaarde van de update. Een update is niet altijd beter. Het levert ook fouten op die dan weer met een update verbeterd moeten worden.


René

  • Smalloot in de volle breedte
  • Offline Offline
  • Berichten: 2515
  • Team Mitropa
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #2 Gepost op: 09 augustus 2006, 18:42:10 »
Die trage of geen reactie is niet vreemd (helaas). Iets dergelijks is mij ook overkomen, ook na een mislukte update, ook bij een mail in het engels. Het contact met de NL importeur verliep beter. Uiteindelijk heb ik het gevraagd op een beurs die in de tijd in Keulen werd gehouden. Daar konden ze mij een mogelijke oplossing aan de hand doen en een adres voor het geval dat toch niet mocht lukken.
Domweg opsturen naar de fabriek is mogelijk, dat gaat goed, maar het duurt enkele weken voordat de IB terug is.

Er bestaat een harde reset methode waarbij het mogelijk is de IB firmware weer in de originel staat terug te zetten.
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #3 Gepost op: 09 augustus 2006, 19:30:59 »
Beste Patrick

Ik zelf heb ook wat vertragingen met bestellingen.
Maar ik sta er voor open dat het vakantie tijd is en dat alles op een wat lager pitje staat.

Niet gezegd dat dit de reden is maar het zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht er sprake zijn van gebrekkig engels dan kunnen ze natuurlijk op zijn minst reageren en vragen wat je nu precies bedoeld.

Ik hoop voor je dat het gauw opgelost kan worden.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny



Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2006, 15:11:28 »
Heren,

thanks for the support... rini, vakantietijd, daar had ik niet aan gedacht.

Maar vanochtend lag er inderdaad keurig een email in mijn postvak en mijn apparaat wordt straks verstuurd.

en nu maar hopen dat het in een redelijke tijd gerepareerd wordt. Maar zo kan ik dan wat meer tijdbesteden aan klusjes die waren blijven liggen.

Patrick Sieders
Nashville TN USA
Patrick Sieders Nashville TN USA

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2006, 19:17:02 »
Patrick,

Fijn voor je dat je iets hebt gehoord.
Geeft jou tenminste een rustiger gevoel.
Ik hoop voor jou dat het verder afhandelen goed en soepel verloopt, want ja, je wilt toch eigenlijk alles in orde hebben.

Succes ermee.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny