Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Project seaside Germany door Ronald Halma
Vandaag om 14:52:52
West-Brabantse modelspoordagen door Keska
Vandaag om 14:46:17
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Ronald Halma
Vandaag om 14:31:56
werking 0ude Lenz silver decoder 10331 door Ronald Halma
Vandaag om 14:31:12
Phildie blanke lak verwijderen door TonM
Vandaag om 14:10:06
MODELSPOOR by MTD - 2025 - 18 & 19 oktober 2025 in Edegem (B) door Frans Peeters
Vandaag om 14:06:34
appel decoder door Ben
Vandaag om 13:47:24
Materieel verzameling van Michiel(NDS) door neudalhausenstadbahn
Vandaag om 13:42:30
Piko Trainsound decoder elders toepassen, kan dat ongestraft? door Klaas Zondervan
Vandaag om 13:34:06
Bauarbeiten im gange door Paul1969
Vandaag om 12:50:59
PB Models, ICR-rijtuigen door spoorijzer
Vandaag om 12:37:09
Fleischmann br 212 bodemplaat door Besselspoor
Vandaag om 10:57:51
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 10:55:18
Piko NS 5/600 Hippel 2025 door Besselspoor
Vandaag om 10:54:37
NS-1000 in spoor-1 door FritsT
Vandaag om 10:50:14
Een nieuw baantje op Micromodules door spoorijzer
Vandaag om 09:46:08
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 09:41:36
Deutsche Humoooor, mit Modellzuuuug.. door Modellbahnwagen
Vandaag om 09:11:27
Stofvrij houden van mijn treinbaan door spoorijzer
Vandaag om 08:38:14
Op Zuid (NL H0) door spoorijzer
Vandaag om 08:19:23
De Projecten van RetroJack door spoorijzer
Vandaag om 08:13:59
verlichting op mijn draaischijf zeten door keesm
Vandaag om 08:07:56
Modelbaan Beltheim. door 741230
Vandaag om 06:42:09
Big Scale Trains - NS SLT in H0 door MOVisser
15 October 2025, 23:59:46
Da's Daz 2 door Ruben90
15 October 2025, 23:31:02
Van 2D afbeelding naar 3D model door Hans van de Burgt
15 October 2025, 22:23:15
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
15 October 2025, 21:45:40
Toon hier je (model)TRAM foto's. door jjg koopmans
15 October 2025, 20:41:31
Liliput verpakking en motor door hervé
15 October 2025, 20:33:24
Kleur van het dak,van een geelbander. door Noud
15 October 2025, 20:23:54
  

Auteur Topic: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?  (gelezen 3165 keer)

Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Gepost op: 09 August 2006, 16:49:41 »
Hallo Allemaal,

vorige week begaf mijn intellibox, vrijwel meteen na het updaten van de software. Nu heb ik sinds die tijd wel 3 emailtjes de deur uitgedaan betreffende dit voorval met de vraag waar ik de unit naar toe kan sturen voor reparatie, en tot nog toe niets vernomen.

Ik dacht in deze tijd van email gaat dat wel snel, en kijkend naar hun website, waar staat vermeld dat ze een service tel. nummer  EN email hebben, dacht ik dat het wel binnen een week wat te horen. Mischien is mijn engelstalige email wel een probleem (maar ja mail uit de States  :P)


Iemand anders ervaring met de servicedesk (vooral email dus) van Uhlenbrock ?

groetjes,

Patrick Sieders
Nashville TN USA

Patrick Sieders Nashville TN USA

Davy

  • Gast
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #1 Gepost op: 09 August 2006, 17:53:37 »
Het zal echt allemaal wel goed komen. Alleen het kost wel tijd. Geduld is een schone zaak.

En problemen met het updaten van je IB je bent niet de enige, bij vele gaat het mis.

1 tip alleen updaten wanneer je er niet onder uit kan. Dat wil zeggen je hebt het nodig de meerwaarde van de update. Een update is niet altijd beter. Het levert ook fouten op die dan weer met een update verbeterd moeten worden.


René

  • Smalloot in de volle breedte
  • Offline Offline
  • Berichten: 2508
  • Team Mitropa
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #2 Gepost op: 09 August 2006, 18:42:10 »
Die trage of geen reactie is niet vreemd (helaas). Iets dergelijks is mij ook overkomen, ook na een mislukte update, ook bij een mail in het engels. Het contact met de NL importeur verliep beter. Uiteindelijk heb ik het gevraagd op een beurs die in de tijd in Keulen werd gehouden. Daar konden ze mij een mogelijke oplossing aan de hand doen en een adres voor het geval dat toch niet mocht lukken.
Domweg opsturen naar de fabriek is mogelijk, dat gaat goed, maar het duurt enkele weken voordat de IB terug is.

Er bestaat een harde reset methode waarbij het mogelijk is de IB firmware weer in de originel staat terug te zetten.
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #3 Gepost op: 09 August 2006, 19:30:59 »
Beste Patrick

Ik zelf heb ook wat vertragingen met bestellingen.
Maar ik sta er voor open dat het vakantie tijd is en dat alles op een wat lager pitje staat.

Niet gezegd dat dit de reden is maar het zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht er sprake zijn van gebrekkig engels dan kunnen ze natuurlijk op zijn minst reageren en vragen wat je nu precies bedoeld.

Ik hoop voor je dat het gauw opgelost kan worden.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny



Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 August 2006, 15:11:28 »
Heren,

thanks for the support... rini, vakantietijd, daar had ik niet aan gedacht.

Maar vanochtend lag er inderdaad keurig een email in mijn postvak en mijn apparaat wordt straks verstuurd.

en nu maar hopen dat het in een redelijke tijd gerepareerd wordt. Maar zo kan ik dan wat meer tijdbesteden aan klusjes die waren blijven liggen.

Patrick Sieders
Nashville TN USA
Patrick Sieders Nashville TN USA

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 August 2006, 19:17:02 »
Patrick,

Fijn voor je dat je iets hebt gehoord.
Geeft jou tenminste een rustiger gevoel.
Ik hoop voor jou dat het verder afhandelen goed en soepel verloopt, want ja, je wilt toch eigenlijk alles in orde hebben.

Succes ermee.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny