Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

ongeremde Sikken/wagens in goederentreinen door Edwin2121992
Vandaag om 00:13:50
Tips voor een natuurgetrouwe modelbaan door laurent
Vandaag om 00:07:56
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Longtall203
16 July 2025, 23:25:38
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
16 July 2025, 23:05:28
Klein baantje 1200x1200mm door Wim Vink
16 July 2025, 23:02:19
Piko 2025 door Railpassie
16 July 2025, 22:51:35
Locverlichting dmv micro-LEDS door Mar-Cas
16 July 2025, 22:21:51
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door FritsT
16 July 2025, 21:47:03
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
16 July 2025, 21:44:15
Gewoon wat busfoto's door Bolramer
16 July 2025, 21:43:57
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein door Eric B
16 July 2025, 21:43:35
Spoor- en tramweg parafernalia door Eric B
16 July 2025, 21:25:56
Ronald doet de Fork Challenge! door Ronald Halma
16 July 2025, 21:14:40
Railpro 607 door Bob11
16 July 2025, 21:11:55
LTM 51 Garratt op basis van Harry Kaffa† ets door orientexpress
16 July 2025, 21:11:42
Noorwegen - interessante spoorzaken langs vakantieroute door Dion
16 July 2025, 20:00:59
DCM motor van Märklin demonteren. door bellejt
16 July 2025, 19:17:08
Raadplaatje door grossraumwagen
16 July 2025, 18:59:30
Br 41 Weinert, loop of sloop ? door puntenglijder
16 July 2025, 18:32:29
Boek over de oorsprong NS 500/600 door sneek
16 July 2025, 18:15:23
Lima plan E bankjes door klusser
16 July 2025, 18:02:28
Sikje 225 door Huup
16 July 2025, 17:26:36
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ronald Halma
16 July 2025, 15:50:59
Groningers blij verrast met opening station, maar er is ook reden voor gemopper door Jip
16 July 2025, 13:58:06
Spoor 1 nem of finescale door Hirschsprung
16 July 2025, 13:22:31
Baanplan deels gebaseerd op Veluwe door Jelmer
16 July 2025, 13:06:06
Bauarbeiten im gange door tijgernootje
16 July 2025, 12:29:54
Station Roodeschool door Eric B
16 July 2025, 12:17:40
Nedersaksenlijn in Nederland. door Hans Reints
16 July 2025, 11:05:38
365 "Het is weekend foto's" door Wim Vink
16 July 2025, 11:03:46
  

Auteur Topic: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?  (gelezen 3094 keer)

Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Gepost op: 09 August 2006, 16:49:41 »
Hallo Allemaal,

vorige week begaf mijn intellibox, vrijwel meteen na het updaten van de software. Nu heb ik sinds die tijd wel 3 emailtjes de deur uitgedaan betreffende dit voorval met de vraag waar ik de unit naar toe kan sturen voor reparatie, en tot nog toe niets vernomen.

Ik dacht in deze tijd van email gaat dat wel snel, en kijkend naar hun website, waar staat vermeld dat ze een service tel. nummer  EN email hebben, dacht ik dat het wel binnen een week wat te horen. Mischien is mijn engelstalige email wel een probleem (maar ja mail uit de States  :P)


Iemand anders ervaring met de servicedesk (vooral email dus) van Uhlenbrock ?

groetjes,

Patrick Sieders
Nashville TN USA

Patrick Sieders Nashville TN USA

Davy

  • Gast
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #1 Gepost op: 09 August 2006, 17:53:37 »
Het zal echt allemaal wel goed komen. Alleen het kost wel tijd. Geduld is een schone zaak.

En problemen met het updaten van je IB je bent niet de enige, bij vele gaat het mis.

1 tip alleen updaten wanneer je er niet onder uit kan. Dat wil zeggen je hebt het nodig de meerwaarde van de update. Een update is niet altijd beter. Het levert ook fouten op die dan weer met een update verbeterd moeten worden.


René

  • Smalloot in de volle breedte
  • Offline Offline
  • Berichten: 2515
  • Team Mitropa
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #2 Gepost op: 09 August 2006, 18:42:10 »
Die trage of geen reactie is niet vreemd (helaas). Iets dergelijks is mij ook overkomen, ook na een mislukte update, ook bij een mail in het engels. Het contact met de NL importeur verliep beter. Uiteindelijk heb ik het gevraagd op een beurs die in de tijd in Keulen werd gehouden. Daar konden ze mij een mogelijke oplossing aan de hand doen en een adres voor het geval dat toch niet mocht lukken.
Domweg opsturen naar de fabriek is mogelijk, dat gaat goed, maar het duurt enkele weken voordat de IB terug is.

Er bestaat een harde reset methode waarbij het mogelijk is de IB firmware weer in de originel staat terug te zetten.
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #3 Gepost op: 09 August 2006, 19:30:59 »
Beste Patrick

Ik zelf heb ook wat vertragingen met bestellingen.
Maar ik sta er voor open dat het vakantie tijd is en dat alles op een wat lager pitje staat.

Niet gezegd dat dit de reden is maar het zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht er sprake zijn van gebrekkig engels dan kunnen ze natuurlijk op zijn minst reageren en vragen wat je nu precies bedoeld.

Ik hoop voor je dat het gauw opgelost kan worden.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny



Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 August 2006, 15:11:28 »
Heren,

thanks for the support... rini, vakantietijd, daar had ik niet aan gedacht.

Maar vanochtend lag er inderdaad keurig een email in mijn postvak en mijn apparaat wordt straks verstuurd.

en nu maar hopen dat het in een redelijke tijd gerepareerd wordt. Maar zo kan ik dan wat meer tijdbesteden aan klusjes die waren blijven liggen.

Patrick Sieders
Nashville TN USA
Patrick Sieders Nashville TN USA

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 August 2006, 19:17:02 »
Patrick,

Fijn voor je dat je iets hebt gehoord.
Geeft jou tenminste een rustiger gevoel.
Ik hoop voor jou dat het verder afhandelen goed en soepel verloopt, want ja, je wilt toch eigenlijk alles in orde hebben.

Succes ermee.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny