Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Van 2D afbeelding naar 3D model door Hans van de Burgt
Vandaag om 14:04:19
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Hans van de Burgt
Vandaag om 14:01:00
Piko NS 5/600 Hippel 2025 door Ben
Vandaag om 13:59:37
Pecorama Dicht door Noordpool
Vandaag om 13:47:10
Trix 22583 digitaal gemaakt, maar wil niet rijden. door Blausee-Mitholz
Vandaag om 13:41:57
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 13:40:20
NS-1000 in spoor-1 door FritsT
Vandaag om 13:40:12
Die Sauerlandbahn - Tijdperk III door basjuh1981
Vandaag om 13:15:57
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door basjuh1981
Vandaag om 13:08:56
Mijn eerste baan, Hexental in ho. 380x 120cm door basjuh1981
Vandaag om 12:58:50
Aachenau West door basjuh1981
Vandaag om 12:57:16
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Pauldg
Vandaag om 12:16:35
Bahnstrecke 5867 door Frank 123
Vandaag om 11:34:48
Baanplan Belkamp H0 door spoorzeven
Vandaag om 10:54:04
Opmerkelijk... door Eric B
Vandaag om 10:35:25
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door RobVille
Vandaag om 09:16:15
Rondom Charlois door Benelux795
Vandaag om 09:05:11
Locatie van foto gezocht door Jan Bennink
Vandaag om 09:01:16
Amsterdam Westhaven - vlothaven 1/87 door jandcargo
Vandaag om 08:32:30
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 08:22:15
Een nieuw baantje op Micromodules door Lucien
Vandaag om 08:15:17
Modelspoorbaan van Einte door eichddraig
Vandaag om 08:10:10
Cranicher Altbahn door Arjen52
Vandaag om 07:44:40
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0 door defender
14 November 2025, 23:19:12
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door J. Moors
14 November 2025, 23:17:42
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots door defender
14 November 2025, 23:12:54
Big Scale Trains - NS SLT in H0 door MOVisser
14 November 2025, 22:38:13
Noordelijke Spoor en Modelbouwdagen in VEENDAM door Tijdperk||
14 November 2025, 22:19:22
Overstap naar HTM door GerardvV
14 November 2025, 22:06:20
DE-I en DE-II gekoppeld rijden door Mark D.
14 November 2025, 21:06:03
  

Auteur Topic: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?  (gelezen 3185 keer)

Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Gepost op: 09 August 2006, 16:49:41 »
Hallo Allemaal,

vorige week begaf mijn intellibox, vrijwel meteen na het updaten van de software. Nu heb ik sinds die tijd wel 3 emailtjes de deur uitgedaan betreffende dit voorval met de vraag waar ik de unit naar toe kan sturen voor reparatie, en tot nog toe niets vernomen.

Ik dacht in deze tijd van email gaat dat wel snel, en kijkend naar hun website, waar staat vermeld dat ze een service tel. nummer  EN email hebben, dacht ik dat het wel binnen een week wat te horen. Mischien is mijn engelstalige email wel een probleem (maar ja mail uit de States  :P)


Iemand anders ervaring met de servicedesk (vooral email dus) van Uhlenbrock ?

groetjes,

Patrick Sieders
Nashville TN USA

Patrick Sieders Nashville TN USA

Davy

  • Gast
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #1 Gepost op: 09 August 2006, 17:53:37 »
Het zal echt allemaal wel goed komen. Alleen het kost wel tijd. Geduld is een schone zaak.

En problemen met het updaten van je IB je bent niet de enige, bij vele gaat het mis.

1 tip alleen updaten wanneer je er niet onder uit kan. Dat wil zeggen je hebt het nodig de meerwaarde van de update. Een update is niet altijd beter. Het levert ook fouten op die dan weer met een update verbeterd moeten worden.


René

  • Smalloot in de volle breedte
  • Offline Offline
  • Berichten: 2508
  • Team Mitropa
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #2 Gepost op: 09 August 2006, 18:42:10 »
Die trage of geen reactie is niet vreemd (helaas). Iets dergelijks is mij ook overkomen, ook na een mislukte update, ook bij een mail in het engels. Het contact met de NL importeur verliep beter. Uiteindelijk heb ik het gevraagd op een beurs die in de tijd in Keulen werd gehouden. Daar konden ze mij een mogelijke oplossing aan de hand doen en een adres voor het geval dat toch niet mocht lukken.
Domweg opsturen naar de fabriek is mogelijk, dat gaat goed, maar het duurt enkele weken voordat de IB terug is.

Er bestaat een harde reset methode waarbij het mogelijk is de IB firmware weer in de originel staat terug te zetten.
René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #3 Gepost op: 09 August 2006, 19:30:59 »
Beste Patrick

Ik zelf heb ook wat vertragingen met bestellingen.
Maar ik sta er voor open dat het vakantie tijd is en dat alles op een wat lager pitje staat.

Niet gezegd dat dit de reden is maar het zou natuurlijk een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht er sprake zijn van gebrekkig engels dan kunnen ze natuurlijk op zijn minst reageren en vragen wat je nu precies bedoeld.

Ik hoop voor je dat het gauw opgelost kan worden.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny



Patrick Sieders

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
    • www.sieders.com
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 August 2006, 15:11:28 »
Heren,

thanks for the support... rini, vakantietijd, daar had ik niet aan gedacht.

Maar vanochtend lag er inderdaad keurig een email in mijn postvak en mijn apparaat wordt straks verstuurd.

en nu maar hopen dat het in een redelijke tijd gerepareerd wordt. Maar zo kan ik dan wat meer tijdbesteden aan klusjes die waren blijven liggen.

Patrick Sieders
Nashville TN USA
Patrick Sieders Nashville TN USA

Grumpy

  • Een tevreden Märklin Digitaal rijder.
  • Offline Offline
  • Berichten: 111
  • Oost-Souburg.
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: 'snelle' reactie Uhlenbrock.. normaal ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 August 2006, 19:17:02 »
Patrick,

Fijn voor je dat je iets hebt gehoord.
Geeft jou tenminste een rustiger gevoel.
Ik hoop voor jou dat het verder afhandelen goed en soepel verloopt, want ja, je wilt toch eigenlijk alles in orde hebben.

Succes ermee.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny