Is die graafmachine niet toevallig die van Revell ? Zij hebben ze in 1:200 uitgebracht dacht ik.
Gezien de spoormodellen die ervoor reden was dit 1:87
Ik vond Eurospoor als alle andere25 eurosporen .45 tot 60 modelbanen waarbij het ene jaar er meer naar je gading staat als het andere jaar. Dus dat je soms teleurgesteld wordt in je smaak en interesse , dat kanIk denk dat je bij een algemene beurs als Rail en Eurospoor niet kan zeggen of het ene jaar slechter was als in andere jaren in die zin.Wel dat het ene jaar beter beviel als een andere jaar.Dat andere gespecificeerde beurzen ( smalspoor, grotere schalen dan H0, graad van detaillering etc) wel kunnen tegen vallen heeft net als Rail en Eurospoor te maken met "weet wat je kan verwachten" en wat is de insteek van de organisator. Wat mij dit jaar opviel, en minder beviel, maar persoonlijke smaak waar ik de enige in kan zijn, is dat er veel modelbanen in stand bouw stond opgesteldHierdoor kwamen meerdere mooie banen slecht voor het daglicht en werd zelfs over het hoofd gezien als het wat drukker voor de banen was.Ik kan me voorstellen wat de achterliggende gedachte is , maar de (hele dure) oplossing snap ik niet helemaal.Andere wat me ( weer) opviel, en ik zal het hele forum wel weer over me heen krijgen maar was de stand van de beneluxspoor.En dan heb ik het over de stand, niet het aanwezige enthousiasme en bevlogenheid om er wat moois van te maken.Ik vond de stand veel te kil en heel veel te groot, wat ik gezien de kosten van de standbouw niet begrijp van Eurospoor maar ook niet van BNLS waarom hiervoor is gekozende stand was veel te diep en de indeling erachter met de module banen waardoor het leeg on zonder sfeer eruit zag.Maar goed, ook daar zal ik wel de enige in zijn, of in ieder geval de enige die het durft uit te spreken in het hol van de leeuw Wat ik wel zeer amusant vond was het geroesemoes onder ingewijden tussen de "groene" en de "blauwe".De hele discussie is mij afgelopen tijd ontgaan maar na beide kampen gehoord te hebben.... mannen gooi jullie egootjes eens over boord, praat gewoon met elkaar en wordt gewoon weer 1 groep, het concept is te leuk en te mooi om zo verdeeld te blijven, daar is niemand bij gebaadMaar gewoon weer een topdag gehad als liefhebber en heel jammer maar wel met alle begrip dat er volgend jaar geen Eurospoor is
Gezien de spoormodellen die ervoor reden was dit 1:87Groet, Raymond v/d Hoven
De horeca laat wat mij betreft veel te wensen over:- geen gevulde koeken ontdekt