Een citaat uit dat artikel:Hendriksen vindt het vooral uitdagend om zijn spoorbanen tot in de kleinste details te laten kloppen. "Er zijn mensen die op hun baan elektrische locomotieven hebben rijden, die geen bovenleiding hebben. Dat kan in de werkelijkheid niet. Bij Eurospoor zul je dat niet zo snel zien."Dat laatste waag ik te betwijfelen. Gaan we dus even controleren.
De eerste trein die bij binnenkomst langs kwam, op de allereerste baan die we gezien hebben was een elektrische loc, maar de baan had geen bovenleiding .
Ik vond het weer een geslaagde beurs, echter na afloop van de beurs begrijp ik niet waarom de deelnemers in het donker hun spullen moeten inpakken.
Ik heb zeker 4 banen gezien waar elektrisch materieel reed zonder bovenleiding. Het stoort mijn niet echt, want ik weet hoe moeilijk het is om bovenleiding te bouwen, zeker op een transportabele baan. Mijn enige trigger was de opmerking in het artikel dat je op Eurospoor niet gauw banen zal zien zonder bovenleiding waar toch E-materieel rijdt. Nou, toch wel dus. Je ziet dit op vrijwel alle beurzen. Er waren trouwens ook banen zonder bovenleiding waar alleen stoom en diesel reed.
Het opbouwen van de banen op donderdag moest ook al in het schemerdonker.
De eerste trein die bij binnenkomst langs kwam, op de allereerste baan die we gezien hebben was een elektrische loc, maar de baan had geen bovenleiding . Groet,Roelco
Wel jammer dat onze stand op een heel ongelukkige plaats stond. Gevoelsmatig in een dode en heel erg ongezellige hoek. Volgende keer hopelijk beter.
…..maar dan staat iedereen weer te janken dat t licht te fel is.
ja, daarom negeer ik iedereen die t licht te fel vindt ook volledig de moeder. Ga je maar gewoon wat langer staan kijken tot je ogen gewend zijn, ja of je pleurt gewoon op, mij ook best.