De Tams boosters zijn ook bruikbaar, maar net iets duurder. De interne kortsluitbeveiliging isgoed, maar kortsluitingen worden NIET doorgegeven aan MRDirect
Van de PaMaLi booster hoor ik veel goeds. Het vermogen is ook wat hoger (4A). dan Helaas is het zo dat je als particulier tegenwoordig zoveel betaalt voor de onderdelen dat zelfbouw (als er als alternatief een goed bouwpakket is) nauwelijks meer loont.
Ook ik zie op tegen het zelf maken van een print. Vandaar dat mijn voorkeur dan toch wel uitgaat naar de Tams of LDT booster.Er is overigens ook een Tams DB-3 booster, is de booster die genoemd wordt in de MrDirect handleiding de DB-2 of de DB-3, of geldt het aansluitschema voor beide?hem niet te hebben.
Waar kun je de LDT booster in Nederland kopen? Bij Conrad schijnen ze hem niet te hebben.
De B-2 boosters beschikken wel degelijk over een terugmelding van kortsluitingen. Zie de handleiding van de booster, en de handleiding van MrDirect voor een aansluit-schema.
Dat is niet helemaal waar... Zelfbouw loont nog regelmatig, in tegenstelling tot nauwelijks. Zeker de PaMaLi booster is hier een goed voorbeeld van. Het maken van een print e.d. is vaak het grootste struikelblok voor de meesten. Maar dan nog ben je hiermee goedkoper uit dan een bouwpakketje van € 44