Er komen geen omruilacties.Er komen (voorlopig) geen (nummer)varianten.Bron : Roco.
Genoeg tips in ieder geval. Zodra ik hem binnen heb kijk ik wat ik kan doen. Ik wacht op een omruilactie en anders dan vijl ik toch een deel van het blokje af.
Jan, voordat je gaat vijlen moet je eerst goed kijken of er een scheefstand is, en zo ja, waar die zit. Bij sommige exemplaren zit alleen de kap scheef omdat er ergens een schroef in de weg zit. Pas als de kap er af is kun je zien of er een scheefstand is door een te hoog blokje.Over dat te hoge blokje is hier ook al het een en ander geschreven. In de Railmagazine stond een beschrijving over hoe je dat kan verhelpen. Een maand later stond er in Railhobby een cynische opmerking dat dat hele blokjesverhaal onzin is, want bij hun recensie-exemplaar was niks mis. Later zag ik ergens dat er een paar honderd exemplaren zijn met de blokjesfout, blijkbaar heeft Roco de fout ook gezien en die op een bepaald moment verholpen. Dus dat exemplaar wat ze bij Railhobby hebben gekregen was kennelijk uit de nieuwe lichting.
Later zag ik ergens dat er een paar honderd exemplaren zijn met de blokjesfout, blijkbaar heeft Roco de fout ook gezien en die op een bepaald moment verholpen. Dus dat exemplaar wat ze bij Railhobby hebben gekregen was kennelijk uit de nieuwe lichting.