Koek sloopt alles, ook Italiaans (en terecht!).
De 1006 t.z.t. als 2/3 loc?
Je zegt dat die EW afwijkende uitlaten had, maar volgens mij weken alleen de beide laatsten af van de eerste vijf (die een bocht in de uitlaat hadden). Of bedoel je dat ook?Ik heb de 502 gemaakt, die heeft ook die bochtige uitlaten.
Volgens het 2400-en boek wel, volgens een oud afvoerschema uit de RailHobby (wat aardig betrouwbaar is) niet. Ik gok toch op 'bruin gebleven'. Zal de HOV er eens op naslaan. Eerlijk is eerlijk: ik had een geel/grijze cabine met transfers gemaakt, alvorens ik in het 2400-boek las dat deze toch bruin was.... Ach, dan maken we daar wel de 2422 van ofzo
De 2496 is inderdaad nooit geelgrijs geweest
Afwijkend op de modellen van de Beneluxactie: 506, 507. 501-505 waren inderdaad bochtig (boze tongen beweren dat Alsthom ze van Ferrari's afsloopte)...
Met de 1156 erbij?
Dus er waren blijkbaar meer EW's met een 'snelle' bocht voor de demper?
Worden de DKM's nu al afgedankt??
Benieuwd hoe je dieplader met 1100 wordt!