De afmetingen van beide modules zijn 122x61
Wat zijn de afmetingen Bert.. ??Er spookt een idee door mijn Hoofd wat ik even wil proberen.
Zo iets.
Misschien geeft deze (oude) modelbaan van Maurice K. nog inspiratie, is welk enkelsporig maar zou ook dubbelsporig uitgevoerd kunnen worden.https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=68760.45.htmlmvg,Matthijs
Bedankt voor de input Dirk... ben niet zo van een spoor achter het station langs, geen idee waarom eigenlijk.
Ben wel van plan om een mooie achtergrond te gebruiken, heb in mijn archief gedoken wat ik had, maar zit niet echt wat tussen wat mij bekoort. En ken de sites van Pearl en de andere fabrikanten wel. Nog maar even goed voor zitten neuzen
Misschien even hier kijken, ik heb mijn achtergronden daar ook besteld. 6 meter voor nog geen €90,- en dat is incl. inklaringskosten.
Hoi Bert,De module van Maurice K was ook voor mij de inspiratie om zo'n landeshandel aan te schaffen , maar wel met spoor aan de voorkant en waarom , denk dat het een ongeschreven regel is in de modelbouwwereld .Waarom niet het station aan de voorkant van de baan zoals je het in het echt ook ziet als je een station nadert , dus de Baywa aan de voorkant van de baan , kijkt ook prettig naar de tafel (module) mvgr Evert en Bas