Ik heb me al wat langer geleden desgevraagd laten vertellen dat Artitec geen gemotoriseerd materieel meer uitbrengt.Gr, Ben.
Ik vind ook nergens 1:1 dat het grijs zo hoog boven de rand blijft? Bij de 790 liep dit nog tot de rand.. Afijn, is denk ik wel met de kwast te verhelpen inderdaad; ik ga 'm hierom niet weigeren
Het is mij ook al van meerdere kanten verteld. Daarom vind ik de gedachte dat PBM de boel overneemt of het gat in de markt invult, niet zo gek.
Ik heb me al wat langer geleden desgevraagd laten vertellen dat Artitec geen gemotoriseerd materieel meer uitbrengt.
Gefeliciteerd met je aankoop De kap zou gewoon vastgeklikt moeten worden. Er is daar niet echt een handigheidje voor. Je zegt de koppen, bedoel je een spleet tussen de neus en de grijze schortplaat? Dat had ik ook inderdaad. Bij het bevestigen van de kap moet eerst de neus goed vastgeklikt worden voor de rest vastklikt.
Dus voor degenen die hat daar gemist hebben, ik heb die randjes inmiddels grijs gekwast: Vallejo German Grey, nummer 70.995.Jeroen