Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Ronald doet de Fork Challenge! door Ronald69
Vandaag om 00:12:53
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door RetroJack
Vandaag om 00:12:31
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door RetroJack
Vandaag om 00:03:33
De Projecten van RetroJack door RetroJack
18 July 2025, 23:59:29
Locverlichting dmv micro-LEDS door Mar-Cas
18 July 2025, 23:43:09
Brawa goederenwagen Kassel ( Cassel ) h0 door spoorzeven
18 July 2025, 23:27:20
Bezetmelder brug in rolbrug blijft actief als rolbrug gestopt is door Karst Drenth
18 July 2025, 22:55:21
Raadplaatje door Klaas Zondervan
18 July 2025, 22:26:35
LTM 51 Garratt op basis van Harry Kaffa† ets door orientexpress
18 July 2025, 21:51:08
Mooi weer om buiten te spelen door sncf231e
18 July 2025, 21:43:07
digitaal veranderd in 15 jaar door Ronaldk
18 July 2025, 21:34:32
Fleischmann Profi-koppeling voor Märklin 1139 door Bahn-AG
18 July 2025, 21:21:53
Sikje 225 door Huup
18 July 2025, 21:21:34
Toon hier je (model)TRAM foto's. door R1954
18 July 2025, 20:38:43
Big Scale Trains - NS SLT in H0 door arnaud-ns/htm
18 July 2025, 20:00:46
Rocky Rail 6400 door gtw6016
18 July 2025, 19:57:35
Station Roodeschool door Eric B
18 July 2025, 19:28:50
Locatie van foto gezocht door odaoda
18 July 2025, 19:13:38
Aachenau West door Silvolde
18 July 2025, 18:49:20
Spoorwegmuseum krimpt collectie in door Bob11
18 July 2025, 17:54:17
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Mispoes
18 July 2025, 16:29:07
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Railpassie
18 July 2025, 16:19:54
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ben
18 July 2025, 16:14:37
Piko 2025 door spoorijzer
18 July 2025, 16:04:09
Fleischmania Nostalgia door hervé
18 July 2025, 15:16:54
ongeremde Sikken/wagens in goederentreinen door Blausee-Mitholz
18 July 2025, 13:51:12
Lima plan E bankjes door grossraumwagen
18 July 2025, 13:46:28
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
18 July 2025, 12:51:41
Railpro 607 door henk
18 July 2025, 12:47:11
Ombouw Hornby LMS Class 2P 4-4-0 naar NS 2100 door Erwin 054
18 July 2025, 12:17:39
  

Auteur Topic: Contact met Digikeijs?  (gelezen 12011 keer)

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7565
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #45 Gepost op: 31 January 2018, 17:58:18 »
Ik denk niet dat die productkennis strikt noodzakelijk is...
Organisatorisch sterk lijkt me belangrijker... en dan:
- de berichten triageren
- de berichten rubriceren
- de berichten documenteren
- de gene die de berichten inhoudelijk moet beantwoorden achter z'n vodden zitten als dat niet snel genoeg gebeurt

Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

Martin Domburg

  • Offline Offline
  • Berichten: 1807
  • Discussie is gezond
    • Domburg Train Support
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #46 Gepost op: 31 January 2018, 18:00:10 »
Digikeijs is gewoon vollop draaiend, maar het blijft een eenmanszaak die geloof het of niet heeft besloten meer tijd in de productie en ontwikkeling te stoppen dan mails beantwoorden. Logisch anders is hij drukker net  antwoorden dan ontwikkeling en productie. Service en support kan je dan ook het beste via de dealers doen, word ook wel een beetje van ze verwacht.

Je kan er van alles van vinden echter is dat een besluit van Digikeijs in hun beleid. Anderzijds zijn de prijzen er ook naar in vergelijking met grote merken die heet support en test groepen hebben lopen.

Dus als je geen gedoe wilt zoek een goede dealer, is het stuk dan zal hij de garantie regelen voor je. Als hij het goed doet geeft hij een nieuwe mee en regelt zelf de garantie af.

Scheelt je een hoop kopzorgen. En de dealerprijzen horen gelijk te zijn aan die van Digikeijs.

Groetjes
« Laatst bewerkt op: 31 January 2018, 18:02:24 door Martin Domburg »
Ik heb een mening, helaas uit ik die wel eens.  Ach ja beter een ster op je ring, dan een ring in je ster. Dan vallen je treinen om.

Hé een vogeltje! sorry waar ging het over?

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7565
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #47 Gepost op: 31 January 2018, 18:08:54 »
Heldere reactie Martin, maar dan lijkt het me bijzonder handig dat Digkeijs zijn eigen webshop sluit en lopende servicezaken snel en goed afhandelt.

Als je zelf verkoopt, moet je ook zelf dat stuk after sales/service oppakken!
Tenzij je graag een domme dozenschuiver wilt zijn natuurlijk.

Dit gedrag is toch een vorm van "nagels in je eigen kist slaan" naar mijn mening.
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

Martin Domburg

  • Offline Offline
  • Berichten: 1807
  • Discussie is gezond
    • Domburg Train Support
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #48 Gepost op: 31 January 2018, 18:26:01 »
Daar ben ik het absoluut mee eens. Het is heel verwarrend zo
Ik heb een mening, helaas uit ik die wel eens.  Ach ja beter een ster op je ring, dan een ring in je ster. Dan vallen je treinen om.

Hé een vogeltje! sorry waar ging het over?

arnaud-ns/htm

  • Nederlands - 1:87 - digitaal - HTM trams - mcc car system - hulpverlening
  • Offline Offline
  • Berichten: 850
  • soms lopen men katten over de baan heen,,
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #49 Gepost op: 31 January 2018, 19:17:34 »
Als dat de standaard is(en daar lijkt het wel op als ik zo "datums"voorbij zie komen)dan had men toch is moeten zorgen voor extra personeel om iets aan die drukte te doen.
Nu lijkt het erop dat he goed loopt en dat het druk is,maar omdat men op de winst zit en die niet wil zien "zakken" ,haalt men geen extra personeel erbij,en dat is juist de verkeerde besparing.
Als je klanten het idee hebben dat ze aan het lijntje worden gehouden,dan gaan ze weg en vertellen ze rond dat je daar niks moet kopen/bestellen omdat het een rot zaak is,en dan zie je je winst pas echt en definitief zakken,tot aan de bodem en verder.
(jammer is dat men dat pas (wil) zien als het te laat is.)

heb men cv verstuurd !
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.


RP= 1

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7565
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #50 Gepost op: 31 January 2018, 19:18:57 »
Weet je wel hoe koud het wordt de komende dagen?  ;) ;D
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

arnaud-ns/htm

  • Nederlands - 1:87 - digitaal - HTM trams - mcc car system - hulpverlening
  • Offline Offline
  • Berichten: 850
  • soms lopen men katten over de baan heen,,
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #51 Gepost op: 31 January 2018, 19:29:56 »
Weet je wel hoe koud het wordt de komende dagen?  ;) ;D
viel wel mee en anders maar extra kleren aan trekken !  ( oh wacht doe ik al iets met dure hobby dus besparen)
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.


RP= 1

Forever Rocofan

  • Offline Offline
  • Berichten: 2484
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #52 Gepost op: 31 January 2018, 19:49:16 »
bij deze mijn reactie op Digikeijs dan toch ook maar.

Ik heb November 2015 ook een mail verstuurd met een vraag over de lichtprintjes voor o.a. de 2200. Heb nooit antwoord gekregen, geen ontvangstbevestiging....helemaal niks. Wel volop mailtjes met aankondigingen van nieuwe producten. Hoe je het ook bekijkt, het blijft slordig.

Of zet op de website waar je met vragen/problemen terecht kunt of reageer zelf. Maar helemaal niets doen vind ik onproffesioneel.

Groeten Ruud B.
Verzamelaar van NS treinen in rood, blauw, bruin, groen en geel. En ooit hiermee rijden over mijn zelfgebouwde station Blaak.

arnaud-ns/htm

  • Nederlands - 1:87 - digitaal - HTM trams - mcc car system - hulpverlening
  • Offline Offline
  • Berichten: 850
  • soms lopen men katten over de baan heen,,
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #53 Gepost op: 31 January 2018, 20:09:23 »



heb ik met 6 dagen dan geluk gehad ofzo?

arnaud
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.


RP= 1

Dirk

  • Offline Offline
  • Berichten: 912
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #54 Gepost op: 31 January 2018, 21:47:05 »
Digikeijs is gewoon vollop draaiend, maar het blijft een eenmanszaak die geloof het of niet heeft besloten meer tijd in de productie en ontwikkeling te stoppen dan mails beantwoorden. Logisch anders is hij drukker net  antwoorden dan ontwikkeling en productie. Service en support kan je dan ook het beste via de dealers doen, word ook wel een beetje van ze verwacht.

Dus als je geen gedoe wilt zoek een goede dealer, is het stuk dan zal hij de garantie regelen voor je. Als hij het goed doet geeft hij een nieuwe mee en regelt zelf de garantie af.

Scheelt je een hoop kopzorgen. En de dealerprijzen horen gelijk te zijn aan die van Digikeijs.

Groetjes

Martin, zal wel waar zijn dat ze liever verkopen dan service te geven, maar ik heb wel een terugmeld decoder retour gestuurd voor reparatie of omwisseling. Toen ik mijn bestelling(en) plaatste wist ik helemaal niet dat er dealers waren en dat werd me ook niet mee gedeeld. Moet ik nu besluiten dat ik deze decoder kwijt ben? Ik twijfel heel sterk dat als ik met mijn verhaal bij een verdeler aan kom draven dat die ondanks verzendingsbewijs me niet gaat verder helpen. Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Ik zal er wel geen boterham minder voor eten, maar ik vrees het ergste als  er nog wat stuk gaat. Kan ik gelijk nieuwe spullen kopen. Dat is mss leuk voor Digikeijs maar minder voor mij. Jij hebt mss geen banden met het bedrijf maar jou naam hangt eraan vast als ontwikkelaar. Ik lees ook op het druk bezochte FB usersgroep waar jij ook veel op aanwezig bent dat er daar ondertussen ook al vragen ivm de support ontstaan van KLANTEN die ook spullen retour gezonden hebben en ook niets van reply hebben gekregen. Als jij een oplossing kan voorstellen, graag.

Met beleefde groeten

Dirk Pira
2-rail digitaal, IB antiek, DR5000, Multimaus, Rosoft servo decoders en diverse Digikeijs spullen,Peco code 100.

Maartenw

  • Offline Offline
  • Berichten: 546
    • Valleitrein
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #55 Gepost op: 31 January 2018, 22:01:24 »
Zojuist een mailtje van Roy ontvangen:
Excuses voor alle vertragingen. Ik verwacht dat alle achterstanden deze week zijn weggewerkt.

Dus dat moet goedkomen.
Gr. Maarten
Met vriendelijke groet, Maarten

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7565
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #56 Gepost op: 31 January 2018, 22:18:45 »
 (y) En dan voorkomen dat het weer gebeurt :)
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

Martin Domburg

  • Offline Offline
  • Berichten: 1807
  • Discussie is gezond
    • Domburg Train Support
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #57 Gepost op: 31 January 2018, 22:41:47 »
Martin, zal wel waar zijn dat ze liever verkopen dan service te geven, maar ik heb wel een terugmeld decoder retour gestuurd voor reparatie of omwisseling. Toen ik mijn bestelling(en) plaatste wist ik helemaal niet dat er dealers waren en dat werd me ook niet mee gedeeld. Moet ik nu besluiten dat ik deze decoder kwijt ben? Ik twijfel heel sterk dat als ik met mijn verhaal bij een verdeler aan kom draven dat die ondanks verzendingsbewijs me niet gaat verder helpen. Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Ik zal er wel geen boterham minder voor eten, maar ik vrees het ergste als  er nog wat stuk gaat. Kan ik gelijk nieuwe spullen kopen. Dat is mss leuk voor Digikeijs maar minder voor mij. Jij hebt mss geen banden met het bedrijf maar jou naam hangt eraan vast als ontwikkelaar. Ik lees ook op het druk bezochte FB usersgroep waar jij ook veel op aanwezig bent dat er daar ondertussen ook al vragen ivm de support ontstaan van KLANTEN die ook spullen retour gezonden hebben en ook niets van reply hebben gekregen. Als jij een oplossing kan voorstellen, graag.

Met beleefde groeten

Dirk Pira
Klopt die lees ik ook. Het enige wat ik kan doen is mijn eigen klanten voorzien van goede service en support. Dat heb ik zelf in de hand.

Ik ben het er ook mee eens dat het niet slim wordt aangepakt, sterker nog ver van dat maar daarom zal ik niet minder gaan staan achter hun producten.

Groetjes
Ik heb een mening, helaas uit ik die wel eens.  Ach ja beter een ster op je ring, dan een ring in je ster. Dan vallen je treinen om.

Hé een vogeltje! sorry waar ging het over?

Nijboer

  • Offline Offline
  • Berichten: 657
  • Klein maar fijn N-spoor en een knipoog naar Z.
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #58 Gepost op: 01 February 2018, 00:17:30 »
Martin,

Spreek je nu als Martin Domburg de hobbyist, of als Domburg Train Support, het bedrijf?

Indien het laatste, kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat jij als dealer blij bent met de gebrekkige support zoals het hier nu geschetst wordt. Of is het zo dat de support naar de dealers toe wel goed is?

Indien het eerste, ben ik het met je eens, ik sta ook achter hun produkten. Goede specs, goede prijzen en ja het is toch lekker nederlands he.

Groet,
Collin

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7565
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #59 Gepost op: 01 February 2018, 00:24:33 »
Goed lezen... Martin keurt de gang van zaken af, maar blijft achter het product staan. En daar is ook helemaal niets mee mis zover ik weet, het gaat hier om de berijkbaarheid, after sales en service, direct vanuit Digikeijs.
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.