Als dat de standaard is(en daar lijkt het wel op als ik zo "datums"voorbij zie komen)dan had men toch is moeten zorgen voor extra personeel om iets aan die drukte te doen.Nu lijkt het erop dat he goed loopt en dat het druk is,maar omdat men op de winst zit en die niet wil zien "zakken" ,haalt men geen extra personeel erbij,en dat is juist de verkeerde besparing.Als je klanten het idee hebben dat ze aan het lijntje worden gehouden,dan gaan ze weg en vertellen ze rond dat je daar niks moet kopen/bestellen omdat het een rot zaak is,en dan zie je je winst pas echt en definitief zakken,tot aan de bodem en verder.(jammer is dat men dat pas (wil) zien als het te laat is.)
Weet je wel hoe koud het wordt de komende dagen?
Digikeijs is gewoon vollop draaiend, maar het blijft een eenmanszaak die geloof het of niet heeft besloten meer tijd in de productie en ontwikkeling te stoppen dan mails beantwoorden. Logisch anders is hij drukker net antwoorden dan ontwikkeling en productie. Service en support kan je dan ook het beste via de dealers doen, word ook wel een beetje van ze verwacht.Dus als je geen gedoe wilt zoek een goede dealer, is het stuk dan zal hij de garantie regelen voor je. Als hij het goed doet geeft hij een nieuwe mee en regelt zelf de garantie af.Scheelt je een hoop kopzorgen. En de dealerprijzen horen gelijk te zijn aan die van Digikeijs.Groetjes
Martin, zal wel waar zijn dat ze liever verkopen dan service te geven, maar ik heb wel een terugmeld decoder retour gestuurd voor reparatie of omwisseling. Toen ik mijn bestelling(en) plaatste wist ik helemaal niet dat er dealers waren en dat werd me ook niet mee gedeeld. Moet ik nu besluiten dat ik deze decoder kwijt ben? Ik twijfel heel sterk dat als ik met mijn verhaal bij een verdeler aan kom draven dat die ondanks verzendingsbewijs me niet gaat verder helpen. Ik vind het persoonlijk niet kunnen. Ik zal er wel geen boterham minder voor eten, maar ik vrees het ergste als er nog wat stuk gaat. Kan ik gelijk nieuwe spullen kopen. Dat is mss leuk voor Digikeijs maar minder voor mij. Jij hebt mss geen banden met het bedrijf maar jou naam hangt eraan vast als ontwikkelaar. Ik lees ook op het druk bezochte FB usersgroep waar jij ook veel op aanwezig bent dat er daar ondertussen ook al vragen ivm de support ontstaan van KLANTEN die ook spullen retour gezonden hebben en ook niets van reply hebben gekregen. Als jij een oplossing kan voorstellen, graag.Met beleefde groetenDirk Pira