Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

OVP voor wagons van blauw naar wit door Railman
Vandaag om 13:40:42
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door Ferdinand Bogman
Vandaag om 13:15:50
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;) door fleischmann1
Vandaag om 13:13:26
GSS Jubileumbaantje (0e / 0n30) door MacArthur
Vandaag om 12:55:30
N spur scenery elementen maken van gips of klei? door Paul552
Vandaag om 12:35:08
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door spoorijzer
Vandaag om 12:33:37
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Sven
Vandaag om 12:28:41
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door RK
Vandaag om 12:25:12
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails) door eitreb
Vandaag om 12:16:32
Al mijn goede ideeën... door Karst Drenth
Vandaag om 11:42:58
NTM P1 in Schaal-1 door MaraNCS
Vandaag om 11:39:38
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 11:35:28
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Jack Black (NS1220)
Vandaag om 11:33:00
Rio Grande Southern - Lizard Head Pass door Hans GJ
Vandaag om 11:30:20
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 11:27:15
Bauarbeiten im gange door Dave.......
Vandaag om 10:55:26
Variaties op Station Zetten Andelst in HO door Duikeend
Vandaag om 10:54:40
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 10:42:29
Onze Nederlandse Stoomlocomotieven (nieuwe druk) door R v/d Hoven
Vandaag om 09:24:48
Internationale Spoor 0 en 1 dagen in Gießen, 23 en 24 maart, 2024 door bernhard67
Vandaag om 08:42:53
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:15:11
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 08:00:19
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door J. Moors
Vandaag om 01:00:05
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag door WimM
Vandaag om 00:42:50
Raadplaatje door Magic
27 maart 2024, 23:27:03
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door Ronald Halma
27 maart 2024, 23:17:30
Bouw van materieel 40 treinstellen door Pauldg
27 maart 2024, 22:45:06
Martijn's rariteitenkabinet door Martijn193
27 maart 2024, 22:30:17
Beekdaelen in H0 door Link
27 maart 2024, 22:17:23
Les Billards du Vivarais door Hans1963
27 maart 2024, 22:08:52
  

Auteur Topic: Contact met Digikeijs?  (gelezen 10976 keer)

Maartenw

  • Offline Offline
  • Berichten: 546
    • Valleitrein
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #30 Gepost op: 30 januari 2018, 12:09:29 »
Vandaag gebeld, maar er wordt niet op genomen. Nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

Bij mij hetzelfde verhaal, afgelopen weken een paar keer gebeld over een RMA (retourzending begin december).
Geen gehoor.
Op mails wordt ook niet gereageerd.
Vreemd  ???
De beurs in Neurenberg kan hier niets mee te maken hebben want die begint pas morgen.

Gr. Maarten
Met vriendelijke groet, Maarten

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 7805
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #31 Gepost op: 30 januari 2018, 12:15:51 »
De beurs in Neurenberg kan hier niets mee te maken hebben want die begint pas morgen.
Daarom juist. Nooit van opbouwen op een beurs gehoord? gebeurt meestal voordat een beurs opent.  :angel:

Maar ik kan ze niet bij de exposanten vinden. geen idee of ze op de beurs staan. Misschien in een gedeelde stand?
Gr.
Eric

Maartenw

  • Offline Offline
  • Berichten: 546
    • Valleitrein
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #32 Gepost op: 30 januari 2018, 12:17:53 »

In Neurenberg heb ik nooit een stand van ze gezien...
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2018, 13:16:30 door Bert van Gelder. Reden: Citaat verwijderd, druk op REAGEER, niet op CITAAT »
Met vriendelijke groet, Maarten

jowi

  • Offline Offline
  • Berichten: 2375
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #33 Gepost op: 30 januari 2018, 12:19:42 »
Er is serieus wat mis met Digikeijs. Deze berichten zijn niet van de laatste paar weken, dit is al langer een probleem. Dat mag Digikeijs best aangerekend worden, het zijn absoluut geen incidenten meer maar structurele problemen. Ze lijken ten onder te gaan aan hun eigen succes op deze manier. Ik gebruik hun spullen graag, het is degelijk en goed spul, de manuals en documentatie vind ik wat minder, maar de service direct van Digikeijs mag je echt belabberd noemen. Zelf bestel ik daarom ook niet direct meer via Digikeijs maar via een dealer of distributeur, als er dan wat is moet die het probleem maar oplossen en spullen omruilen en krijg je zelf niet te maken met een bedrijf wat niet te bereiken is en nergens op reageert.

Misschien is dat ook wel de oplossing voor Digikeijs... doe de eigen tijdrovende online winkel weg en werk alleen nog maar via dealers. Want blijkbaar kunnen ze de druk van het succes niet aan.

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 6810
  • NS tijdperk III (a)b/c
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #34 Gepost op: 30 januari 2018, 12:57:39 »
Citaat
er wordt niet opgenomen
Citaat
geen gehoor

Een zichzelf serieus nemende ondernemer lost dat op met voicemail/telefoonbeantwoorder en communiceert via zijn website, autoreply, voicemail, etc. als het door drukte, afwezigheid of wat dan ook wat langer kan duren dan men zou willen.
Dit geeft een hele slechte indruk, dat merk je ook aan dit draadje. 
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

arnaud-ns/htm

  • Nederlands - 1:87 - digitaal - HTM trams - mcc car system - hulpverlening
  • Offline Offline
  • Berichten: 841
  • soms lopen men katten over de baan heen,,
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #35 Gepost op: 30 januari 2018, 13:01:56 »

Misschien is dat ook wel de oplossing voor Digikeijs... doe de eigen tijdrovende online winkel weg en werk alleen nog maar via dealers. Want blijkbaar kunnen ze de druk van het succes niet aan.

ik zoek nog werk als dat kan met combinatie hobby zou dat helemaal mooi zijn
sorry dwaal af van het topic, maar zoek wel werk
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2018, 13:18:15 door Bert van Gelder. Reden: Citaat verwijderd, druk op REAGEER, niet op CITAAT »
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.


RP= 1

jowi

  • Offline Offline
  • Berichten: 2375
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #36 Gepost op: 30 januari 2018, 13:10:06 »
Ik zou zeggen... probeer ze te benaderen ;D

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 6810
  • NS tijdperk III (a)b/c
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #37 Gepost op: 30 januari 2018, 13:13:39 »
Dan zou ik kiezen voor een ouderwetse brief op papier en bezorgd door de postbode, aangetekend lijkt me ook wel handig.
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

IJsselsteyn

  • Offline Offline
  • Berichten: 1373
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #38 Gepost op: 30 januari 2018, 13:16:17 »
In Neurenberg heb ik nooit een stand van ze gezien...

Digikeijs staat inderdaad niet op de Spielwarenmesse. Dat is dus geen reden om de telefoon niet op te nemen. Ik weet dat forumlid K.D. niet de eigenaar van Digikeijs is, maar er wel nauw bij betrokken is. Is er hier nou niemand die hem persoonlijk kent en hem eens kan vragen wat er speelt?


Steyn

Bert van Gelder

  • Offline Offline
  • Berichten: 4387
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #39 Gepost op: 30 januari 2018, 13:18:52 »
Karst is niet de eigenaar van deze zaak, dus die moet je ook niet lastig vallen.

Robbnl

  • Offline Offline
  • Berichten: 35
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #40 Gepost op: 31 januari 2018, 00:45:41 »
Hallo allemaal,

Ook ik heb een ticket vanaf november open staan waar maar geen antwoord op komt.
Gisteren stond op de Digikeijs website dat er geen ticket aangemaakt kon worden , die tekst is nu weg gehaald nu staat er weer "Wegens extreme drukte moet u rekening houden met een verwerkingstijd van minimaal 5 dagen. "maar dit stond eerder ook al op de site van die 5 kunnen ze beter nu 50 van maken.
Ik snap niet dat ze geen opening van zaken geven nu gaat iedereen maar gissen wat er zou kunnen zijn, dit gaat ten koste van vertrouwen in Digikeijs.

Het is zo'n mooi product en hoop ook dat ze weer snel aan het werk gaan en met de service die wij allemaal gewent waren.

groetjes Rob

AndrevdG

  • Offline Offline
  • Berichten: 1977
    • Baan in Los Angeles
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #41 Gepost op: 31 januari 2018, 02:30:57 »
Een week geleden weer schakeldecoders en bezetmelders besteld, inclusief kabels, zijn hier net vrijgegeven door dev douane, mooi als ik ze voor het weekend heb.

...heb er altijd een paar op voorraad liggen, voor het geval dat ik er een omzeep help...want zo verschrikkelijk duur zijn ze niet, en het duurt zowiezo minstens twee weken voordat het hier is met de post, dus is me dat het wel waard.

RienW

  • Gast
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #42 Gepost op: 31 januari 2018, 11:27:52 »
Ik ben nu inmiddels een jaar weer opnieuw bezig met de hobby. Bij de oriëntatie en de aanschaf van materiaal en materieel is mij opgevallen dat service en informatie heel sterk wisselt bij fabrikanten en winkeliers.
Ik begrijp dat onze hobby een relatief kleine markt is en dat voor veel producenten het moeilijk is zich een plaats te verwerven en te behouden op die markt.

Veel winkels hebben een website die niet om aan te zien is, waar je heel lang moet zoeken en waar niet aangegeven wordt of iets op voorraad is of niet. Je kunt overal bestellen, maar hoe lang het dan duurt? Ook betalen is soms een ramp. Ideal en Paypal zijn toch algemeen gangbare systemen. Maar om daar dan nog kosten voor in rekening durven te brengen is zo treurig. Pas je prijzen daar op aan. Ik kwam een zaak tegen die me eerst een rekening stuurt, die ik dan vervolgens moet overmaken(!) en na een week werden de spullen dan eindelijk geleverd.

Een mooie website optuigen is geen kunst (alhoewel). Maar als je je dan voordoet als een groot concern terwijl de hoofdvestiging in de garage zit, handel er dan ook naar. Zorg dat je een prima functionerende service hebt, die e-mails binnen 48 uur beantwoordt, op elk automatisch toegezonden bericht een evenzo automatisch antwoord heeft, een chatfunctie en telefoontijden hanteert en die bovenal het contact onderhoud met klanten en potentiële klanten via social media of nieuwsbrief.

En het zijn niet alleen de kleine ondernemers. Grote spelers handelen net zo beroerd. Voorbeelden te over.
We willen graag de bijzondere, kwalitatief vaak uitstekende producten van kleine ondernemers, maar die prijzen zich met hun manier van doen vaak zelf uit de markt. Het feit dat je een mooi product hebt ontwikkeld wil nog niet zeggen dat je marketing en service vanzelfsprekend gaat. Dat is een vak apart. De tijd die je daarin steekt zou evenredig aan de kwaliteit van je product moeten zijn.

Wij van onze kant moeten wellicht wat meer begrip en geduld opbrengen. Immers wanneer de kleine ondernemer niet meteen reageert dan is daar ongetwijfeld een (goede) reden voor. Maar dat moet die ondernemer oplossen en communiceren en niet afdoen met een simpel excuus. Als klant hebben wij wel recht op informatie.

tijgernootje

  • Offline Offline
  • Berichten: 11765
  • Treinen ontsporen niet,dan ligt de rails verkeerd
    • treinen foto's 1 op 1 zowel modern als museum spul
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #43 Gepost op: 31 januari 2018, 13:18:39 »
Gisteren stond op de Digikeijs website dat er geen ticket aangemaakt kon worden , die tekst is nu weg gehaald nu staat er weer "Wegens extreme drukte moet u rekening houden met een verwerkingstijd van minimaal 5 dagen. "
Als dat de standaard is(en daar lijkt het wel op als ik zo "datums"voorbij zie komen)dan had men toch is moeten zorgen voor extra personeel om iets aan die drukte te doen.
Nu lijkt het erop dat he goed loopt en dat het druk is,maar omdat men op de winst zit en die niet wil zien "zakken" ,haalt men geen extra personeel erbij,en dat is juist de verkeerde besparing.
Als je klanten het idee hebben dat ze aan het lijntje worden gehouden,dan gaan ze weg en vertellen ze rond dat je daar niks moet kopen/bestellen omdat het een rot zaak is,en dan zie je je winst pas echt en definitief zakken,tot aan de bodem en verder.
(jammer is dat men dat pas (wil) zien als het te laat is.)
Met vr gr

Floris

Harzwald Hafen Bahn,de bouw.
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=94249.0

Marc tramt

  • Offline Offline
  • Berichten: 10554
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #44 Gepost op: 31 januari 2018, 17:44:31 »
Ik denk dat je nogal wat gefronste wenkbrauwen krijgt te zien als je een uitzendbureau belt en vraag om iemand met kennis van DCC, modelspoor en nog specifieker, Digikeijs producten. Denk dat het voor een dergelijke producent lastig schakelen is.
Maar dit zij uiteraard allemaal aannames... Net als die van jou.  8)
No dress rehearsel, this is our life.