Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Dave.......
Vandaag om 00:12:10
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door Dave.......
19 July 2025, 23:56:15
Fleischmania Nostalgia door hervé
19 July 2025, 23:51:29
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door Wim Vink
19 July 2025, 23:49:26
Swalbenburg, N modulebaan door NS264
19 July 2025, 23:46:32
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door Wim Vink
19 July 2025, 23:46:05
Brawa goederenwagen Kassel ( Cassel ) h0 door hervé
19 July 2025, 23:10:30
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein door Jeroen Vreeken
19 July 2025, 22:52:46
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door 6martinus5
19 July 2025, 22:27:09
ongeremde Sikken/wagens in goederentreinen door Karben
19 July 2025, 22:26:04
Roco 69139 NS Plan V SOUND AC door NL-modelspoor
19 July 2025, 22:25:04
Spoor 1 nem of finescale door Wies
19 July 2025, 21:53:27
Wèhnich - Eén onbeduidend baantje op 1200 bij 1200mm door Prutsert
19 July 2025, 21:01:04
Station Roodeschool door Torikoos
19 July 2025, 20:58:39
NS 1700 transfers door ES44C4
19 July 2025, 20:32:18
Modules van Kees Gorter (vervolg) door ca.gorter
19 July 2025, 20:11:13
Pimpen Rivarossi DD-AR door Roelof R
19 July 2025, 19:36:41
De Projecten van RetroJack door NS264
19 July 2025, 18:52:37
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen. door Hans Reints
19 July 2025, 18:25:23
Piko 2025 door Duikeend
19 July 2025, 18:06:39
Yet Another Servo Decoder door AP3737
19 July 2025, 17:35:25
Microstepper motoren voor armseinpalen door AP3737
19 July 2025, 17:30:39
De bouw van 'Ommelanden' (H0) door Jan Pieter
19 July 2025, 17:06:01
Sfeer op je modelbaan door R1954
19 July 2025, 16:40:14
Gezocht info en foto's van standaard dwarsliggerwagen door ES44C4
19 July 2025, 16:36:39
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Ben
19 July 2025, 16:20:08
Piko 51916 NS 1100 blauw botsneus door Corné81
19 July 2025, 15:28:54
Spoor- en tramweg parafernalia door Eric B
19 July 2025, 15:26:07
Raadplaatje door ArjanB
19 July 2025, 15:20:46
BR-18.6 Schaal-0. door tijgernootje
19 July 2025, 15:14:06
  

Auteur Topic: Contact met Digikeijs?  (gelezen 12046 keer)

Maartenw

  • Offline Offline
  • Berichten: 546
    • Valleitrein
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #30 Gepost op: 30 January 2018, 12:09:29 »
Vandaag gebeld, maar er wordt niet op genomen. Nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

Bij mij hetzelfde verhaal, afgelopen weken een paar keer gebeld over een RMA (retourzending begin december).
Geen gehoor.
Op mails wordt ook niet gereageerd.
Vreemd  ???
De beurs in Neurenberg kan hier niets mee te maken hebben want die begint pas morgen.

Gr. Maarten
Met vriendelijke groet, Maarten

Remunj

  • Offline Offline
  • Berichten: 8109
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #31 Gepost op: 30 January 2018, 12:15:51 »
De beurs in Neurenberg kan hier niets mee te maken hebben want die begint pas morgen.
Daarom juist. Nooit van opbouwen op een beurs gehoord? gebeurt meestal voordat een beurs opent.  :angel:

Maar ik kan ze niet bij de exposanten vinden. geen idee of ze op de beurs staan. Misschien in een gedeelde stand?
Gr.
Eric

Maartenw

  • Offline Offline
  • Berichten: 546
    • Valleitrein
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #32 Gepost op: 30 January 2018, 12:17:53 »

In Neurenberg heb ik nooit een stand van ze gezien...
« Laatst bewerkt op: 30 January 2018, 13:16:30 door Bert van Gelder. Reden: Citaat verwijderd, druk op REAGEER, niet op CITAAT »
Met vriendelijke groet, Maarten

jowi

  • Offline Offline
  • Berichten: 2375
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #33 Gepost op: 30 January 2018, 12:19:42 »
Er is serieus wat mis met Digikeijs. Deze berichten zijn niet van de laatste paar weken, dit is al langer een probleem. Dat mag Digikeijs best aangerekend worden, het zijn absoluut geen incidenten meer maar structurele problemen. Ze lijken ten onder te gaan aan hun eigen succes op deze manier. Ik gebruik hun spullen graag, het is degelijk en goed spul, de manuals en documentatie vind ik wat minder, maar de service direct van Digikeijs mag je echt belabberd noemen. Zelf bestel ik daarom ook niet direct meer via Digikeijs maar via een dealer of distributeur, als er dan wat is moet die het probleem maar oplossen en spullen omruilen en krijg je zelf niet te maken met een bedrijf wat niet te bereiken is en nergens op reageert.

Misschien is dat ook wel de oplossing voor Digikeijs... doe de eigen tijdrovende online winkel weg en werk alleen nog maar via dealers. Want blijkbaar kunnen ze de druk van het succes niet aan.

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7569
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #34 Gepost op: 30 January 2018, 12:57:39 »
Citaat
er wordt niet opgenomen
Citaat
geen gehoor

Een zichzelf serieus nemende ondernemer lost dat op met voicemail/telefoonbeantwoorder en communiceert via zijn website, autoreply, voicemail, etc. als het door drukte, afwezigheid of wat dan ook wat langer kan duren dan men zou willen.
Dit geeft een hele slechte indruk, dat merk je ook aan dit draadje. 
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

arnaud-ns/htm

  • Nederlands - 1:87 - digitaal - HTM trams - mcc car system - hulpverlening
  • Offline Offline
  • Berichten: 850
  • soms lopen men katten over de baan heen,,
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #35 Gepost op: 30 January 2018, 13:01:56 »

Misschien is dat ook wel de oplossing voor Digikeijs... doe de eigen tijdrovende online winkel weg en werk alleen nog maar via dealers. Want blijkbaar kunnen ze de druk van het succes niet aan.

ik zoek nog werk als dat kan met combinatie hobby zou dat helemaal mooi zijn
sorry dwaal af van het topic, maar zoek wel werk
« Laatst bewerkt op: 30 January 2018, 13:18:15 door Bert van Gelder. Reden: Citaat verwijderd, druk op REAGEER, niet op CITAAT »
Met vriendelijke groet,
Arnaud

H0 2-rail DCC & MCC.
trein - tram - hulpverlening.
iTrain V5 ultimate.

lid van:
MSV De Drijfstang - Nunspeet.
2 rail DCC + Car System MCC.


RP= 1

jowi

  • Offline Offline
  • Berichten: 2375
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #36 Gepost op: 30 January 2018, 13:10:06 »
Ik zou zeggen... probeer ze te benaderen ;D

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 7569
  • NS tijdperk II(c)/III
    • Obdam in h0
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #37 Gepost op: 30 January 2018, 13:13:39 »
Dan zou ik kiezen voor een ouderwetse brief op papier en bezorgd door de postbode, aangetekend lijkt me ook wel handig.
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

IJsselsteyn

  • Offline Offline
  • Berichten: 1373
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #38 Gepost op: 30 January 2018, 13:16:17 »
In Neurenberg heb ik nooit een stand van ze gezien...

Digikeijs staat inderdaad niet op de Spielwarenmesse. Dat is dus geen reden om de telefoon niet op te nemen. Ik weet dat forumlid K.D. niet de eigenaar van Digikeijs is, maar er wel nauw bij betrokken is. Is er hier nou niemand die hem persoonlijk kent en hem eens kan vragen wat er speelt?


Steyn

Bert van Gelder

  • Offline Offline
  • Berichten: 4385
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #39 Gepost op: 30 January 2018, 13:18:52 »
Karst is niet de eigenaar van deze zaak, dus die moet je ook niet lastig vallen.

Robbnl

  • Offline Offline
  • Berichten: 35
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #40 Gepost op: 31 January 2018, 00:45:41 »
Hallo allemaal,

Ook ik heb een ticket vanaf november open staan waar maar geen antwoord op komt.
Gisteren stond op de Digikeijs website dat er geen ticket aangemaakt kon worden , die tekst is nu weg gehaald nu staat er weer "Wegens extreme drukte moet u rekening houden met een verwerkingstijd van minimaal 5 dagen. "maar dit stond eerder ook al op de site van die 5 kunnen ze beter nu 50 van maken.
Ik snap niet dat ze geen opening van zaken geven nu gaat iedereen maar gissen wat er zou kunnen zijn, dit gaat ten koste van vertrouwen in Digikeijs.

Het is zo'n mooi product en hoop ook dat ze weer snel aan het werk gaan en met de service die wij allemaal gewent waren.

groetjes Rob

AndrevdG

  • Offline Offline
  • Berichten: 2133
    • Baan in Los Angeles
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #41 Gepost op: 31 January 2018, 02:30:57 »
Een week geleden weer schakeldecoders en bezetmelders besteld, inclusief kabels, zijn hier net vrijgegeven door dev douane, mooi als ik ze voor het weekend heb.

...heb er altijd een paar op voorraad liggen, voor het geval dat ik er een omzeep help...want zo verschrikkelijk duur zijn ze niet, en het duurt zowiezo minstens twee weken voordat het hier is met de post, dus is me dat het wel waard.

RienW

  • Gast
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #42 Gepost op: 31 January 2018, 11:27:52 »
Ik ben nu inmiddels een jaar weer opnieuw bezig met de hobby. Bij de oriëntatie en de aanschaf van materiaal en materieel is mij opgevallen dat service en informatie heel sterk wisselt bij fabrikanten en winkeliers.
Ik begrijp dat onze hobby een relatief kleine markt is en dat voor veel producenten het moeilijk is zich een plaats te verwerven en te behouden op die markt.

Veel winkels hebben een website die niet om aan te zien is, waar je heel lang moet zoeken en waar niet aangegeven wordt of iets op voorraad is of niet. Je kunt overal bestellen, maar hoe lang het dan duurt? Ook betalen is soms een ramp. Ideal en Paypal zijn toch algemeen gangbare systemen. Maar om daar dan nog kosten voor in rekening durven te brengen is zo treurig. Pas je prijzen daar op aan. Ik kwam een zaak tegen die me eerst een rekening stuurt, die ik dan vervolgens moet overmaken(!) en na een week werden de spullen dan eindelijk geleverd.

Een mooie website optuigen is geen kunst (alhoewel). Maar als je je dan voordoet als een groot concern terwijl de hoofdvestiging in de garage zit, handel er dan ook naar. Zorg dat je een prima functionerende service hebt, die e-mails binnen 48 uur beantwoordt, op elk automatisch toegezonden bericht een evenzo automatisch antwoord heeft, een chatfunctie en telefoontijden hanteert en die bovenal het contact onderhoud met klanten en potentiële klanten via social media of nieuwsbrief.

En het zijn niet alleen de kleine ondernemers. Grote spelers handelen net zo beroerd. Voorbeelden te over.
We willen graag de bijzondere, kwalitatief vaak uitstekende producten van kleine ondernemers, maar die prijzen zich met hun manier van doen vaak zelf uit de markt. Het feit dat je een mooi product hebt ontwikkeld wil nog niet zeggen dat je marketing en service vanzelfsprekend gaat. Dat is een vak apart. De tijd die je daarin steekt zou evenredig aan de kwaliteit van je product moeten zijn.

Wij van onze kant moeten wellicht wat meer begrip en geduld opbrengen. Immers wanneer de kleine ondernemer niet meteen reageert dan is daar ongetwijfeld een (goede) reden voor. Maar dat moet die ondernemer oplossen en communiceren en niet afdoen met een simpel excuus. Als klant hebben wij wel recht op informatie.

tijgernootje

  • Offline Offline
  • Berichten: 12227
  • Treinen ontsporen niet,dan ligt de rails verkeerd
    • treinen foto's 1 op 1 zowel modern als museum spul
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #43 Gepost op: 31 January 2018, 13:18:39 »
Gisteren stond op de Digikeijs website dat er geen ticket aangemaakt kon worden , die tekst is nu weg gehaald nu staat er weer "Wegens extreme drukte moet u rekening houden met een verwerkingstijd van minimaal 5 dagen. "
Als dat de standaard is(en daar lijkt het wel op als ik zo "datums"voorbij zie komen)dan had men toch is moeten zorgen voor extra personeel om iets aan die drukte te doen.
Nu lijkt het erop dat he goed loopt en dat het druk is,maar omdat men op de winst zit en die niet wil zien "zakken" ,haalt men geen extra personeel erbij,en dat is juist de verkeerde besparing.
Als je klanten het idee hebben dat ze aan het lijntje worden gehouden,dan gaan ze weg en vertellen ze rond dat je daar niks moet kopen/bestellen omdat het een rot zaak is,en dan zie je je winst pas echt en definitief zakken,tot aan de bodem en verder.
(jammer is dat men dat pas (wil) zien als het te laat is.)
Met vr gr

Floris

Harzwald Hafen Bahn,de bouw.
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=94249.0

Marc tramt

  • Offline Offline
  • Berichten: 10759
Re: Contact met Digikeijs?
« Reactie #44 Gepost op: 31 January 2018, 17:44:31 »
Ik denk dat je nogal wat gefronste wenkbrauwen krijgt te zien als je een uitzendbureau belt en vraag om iemand met kennis van DCC, modelspoor en nog specifieker, Digikeijs producten. Denk dat het voor een dergelijke producent lastig schakelen is.
Maar dit zij uiteraard allemaal aannames... Net als die van jou.  8)
No dress rehearsel, this is our life.