Soms komem deze merken uit dezelfde fabrieken maar zitten ze in een andere verpakking.
Ook daar verkopen ze Coca Cola..... ( bij de Lidl trouwens ook)
Coca Cola is iig geen huismerk Cola
Heren, voordat er nou ook nog iemand begint over het effect van een cola-bad op het metaal van Märklin-modellen: het onderwerp hier is Márklin shop-in-shop. Het supermarkt/cola-voorbeeld is nu voldoende duidelijk gemaakt, dus graag weer on topic. Anders moet ik cola gaan dweilen... mvg,Gert
reeds.....al is het 7up, want ik proestte van het lachen toen ik dit las, tegen mijn beeldscherm en over mijn toetsenbord......
Ben het wel met berry eens (pagina terug),En dan is het denk ik ook nog zo;Je hebt verzamelaars, de mensen die de modellen in de vitrine zetten en er zelden mee rijden.Ik denk dat deze mensen echt te spreken zijn over het Shop-in-Shop concept.En je hebt rijders/verbouwers mensen die er niet om geven om hun loc. eens stevig onder handen te nemen.Dit zijn denk ik de mensen die er niet om geven dat de winkel er niet al te netjes uit ziet? Ik rijd zelf ook wisselstroom.Maar heb niet alleen marklin op de baan, ook roco, mehano, fleisschmann en piko.Toch mooi dat deze vrije keuze er is?Ik ben zelf wel voorstander van het concept, en vindt de modellen netjes gepresenteerd, maar dat wisten jullie al