Google+

Auteur Topic: 3D/RM: 3D geprinte aandrijving + NS omC "ome Ceesje" in N  (gelezen 5891 keer)

Eric B

• Offline Offline
  • NS tijdperk IIIc
Re: 3D/RM: 3D geprinte aandrijving + NS omC "ome Ceesje" in N
« Reactie #60 Gepost op: 05 februari 2018, 22:25:15 »
OK, die toeter is wel iets voor mij om rekening mee te houden als ik een model ga maken van de vervolgseries  (y)

Fred
Klopt, maar dan nog zijn er verschillen, vergelijk pag. 74 (geen toeter) met pag. 130 li. en re. boven (verticale toeter) en onder (horizontale toeter), of pag. 131 boven (hor. toeter)
Ook een exemplaar van de eerste serie na de renovatie heeft een toeter, vergelijk pag. 61 onder met pag. 182 onder
Fotodijk(je)
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

3dbuildr

• Offline Offline
  • Fred
    • 3D prints van NS modellen in schaal N
« Reactie #61 Gepost op: 06 februari 2018, 19:01:31 »
Qua toeter: daar ga ik zeker uitkomen  ;)

Rob Bisschop en ikzelf hebben samen overlegd hoe we de geïnteresseerden in een omC'tje ten dienste kunnen zijn. Daarom hebben we besloten in samenwerking opties aan te bieden in lijn met hoe we de SIK in N eerder hebben aangeboden.

Optie #1 omC gemotoriseerd ongebouwd, als CDIY (completely-do-it-yourself) kit inclusief alle onderdelen:
FXD 3D print kap, metalen buffers, messing etsplaat, messing 3D print chassis, wielen, tandwielen, wormwielen, motor, vliegwiel, fosforbronzen stroomafnemers, printplaat, magneetjes, gele en rode bedraadde LEDs, lichtgeleiders, waterdecals

Optie #2 omC gemotoriseerd gebouwd, als gereed model door Rob Bisschop op basis van de #1 kit

Optie #3 dummy (ongemotoriseerde) omC ongebouwd, als CDIY (completely-do-it-yourself) kit inclusief alle onderdelen:
FXD 3D print kap, metalen buffers, messing etsplaat, WSF 3D print chassis, wielen, magneetjes, lichtgeleiders, waterdecals

Optie #4 dummy (ongemotoriseerde) omC gebouwd, als gereed model door Rob Bisschop op basis van de #3 kit

Mocht je belangstelling hebben voor 1 van deze uitvoeringen stuur me dan een mailtje of PB op/vóór 1 mei  (y)

Fred
Alles komt goed!

3dbuildr

• Offline Offline
  • Fred
« Reactie #62 Gepost op: 06 mei 2018, 09:35:06 »
De inschrijving voor een kit of een gereed model van de omC laten Rob en ik nog een maandje openstaan tot ná het evenement station N-spoor, zie http://www.stationnspoor.nl/, op 26-27 mei.

Misschien tot ziens in Hilversum!

Fred
Alles komt goed!

3dbuildr

• Offline Offline
  • Fred
« Reactie #63 Gepost op: 29 mei 2018, 21:05:47 »
Zo, de inschrijving is nu gesloten en de onderdelen worden over heel de wereld besteld om de kitjes te kunnen samenstellen   (y)
ik houd jullie op de hoogte!

Fred
Alles komt goed!

3dbuildr

• Offline Offline
  • Fred
« Reactie #64 Gepost op: 01 juli 2018, 16:34:05 »
De onderdelen komen langzaam allemaal binnen, het schiet op  (y) Binnenkort kan ik de kitjes samenstellen.

Fred
Alles komt goed!