Na een enerverende en vervelende start toch een heel erg goede en leuke beurs gehad.Veel bekijks bij de baan, een paar uitnodigingen en heel wat gesprekken met andere forumleden, dus er zijn weer heel wat gezichten op draadjes gekleefd Heb me ook bij tijden gaan amuseren op de bnls stand waar een echte dienblad epidemie heerste en op zaterdagavond met dat hoopje ongeregeld nog gaan chinezen, wat weerom het nodige plezier opleverde.Rest me enkel nog de vele mensen te bedanken die de baan kwamen bekijken, en de collegamodelbouwers voor de vaak geanimeerde babbels.Grtz,Samuel.
Hal 2 was wat mij betreft volkomen overbodig. De modulebanen van BNLS hadden met gemak op een wat kleiner oppervlak nog in hal 3 gepast en voor de rest stond daar spul dat we allemaal al minstens vijf keer (in sommige gevallen 25 keer...) hebben kunnen zien. Steyn
@Mike; ik denk dat Steyn modulebanen bedoeld die echt al 25 jaar meegesleept worden en geen enkele vernieuwing laten zien.... natuurlijk met liefde gebouwd en natuurlijk kostbaar maar als bouwer mag je best inzien dat het tijd wordt voor wat nieuws. Ik ga verder geen specifieke voorbeelden noemen (uit respect naar de bouwers toe) maar ik vond zelf dat er zeker 40% banen bij stond die echt een keer wat modernisering cq vernieuwing nodig hebben. Niet alleen in Hal 2 maar ook in hal 3.Just my 2 cents